کد خبر 893969
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
احتکار

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: دستگاه قضا استان در زمینه کالاهای احتکار شده تاکنون از ۵۰ نفر تحقیق به عمل آورده و برای ۳۰ مورد از آن‌ها نیز قرار تامین صادر شده است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی  دادستان عمومی و انقلاب قزوین در حاشیه سومین مرحله توزیع کالاهای احتکار شده در این استان، در جمع خبرنگاران گفت: در رابطه با اخلال در شبکه توزیع کالا هم اکنون ۱۸ پرونده توسط دادسرای شهرستان‌های بوئین زهرا، آبیک و البرز و هشت پرونده نیز در دادسرای مرکز استان به صورت ویژه و خارج از نوبت در حال رسیدگی است.

بیشتر بخوانید:

ماجرای اخاذی ۳۰۰ میلیونی پادوی یک محتکر

وی با اشاره به توزیع کالاهای کشف شده، یادآور شد: با شناسایی و کشف حدود یک هزار دستگاه پکیج وارداتی در یکی از انبارهای استان و براساس دستور اداره کل تعزیرات حکومتی، ضمن قیمت گذاری با نرخ مصوب توسط ۱۰ فروشگاه در سطح شهر قزوین این کالا بین متقاضیان توزیع می‌شود.

به گفته وی، فروش پکیج‌های کشف شده به دستگاه‌های دولتی از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی ممنوع شده است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد: دستگاه قضا به شهروندان اطمینان کامل می‌دهد که کالاهای کشف شده در انبارهای استان بلافاصله پس از رسیدگی و قیمت گذاری در دسترس عموم مردم قرار گیرد.

این مقام قضایی در ادامه اضافه کرد: پیش از این نیز حدود ۸۰۰ دستگاه کامیون ۶، ۸ و ۱۰ تن به ارزش یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال توسط یک شرکت در شهر صنعتی البرز که با ارز دولتی اقدام به واردات قطعات خودرو کرده و آن را در داخل مونتاژ می‌کرده، توسط ضابطان قضایی کشف و ضبط شده و هم اکنون نیز در مرحله رسیدگی و تحقیق در این پرونده هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: دستگاه قضا استان در زمینه کالاهای احتکار شده تاکنون از ۵۰ نفر تحقیق به عمل آورده و برای ۳۰ مورد از آن‌ها نیز قرار تامین صادر شده است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس