کد خبر 893818
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
ناصر نژاد نمایه

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی اشتباه کرده که در مصاحبه با یک رسانه بیگانه به اتهام‌زنی به نهادها و ارکان نظام پرداخته است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصاحبه دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی با رسانه آمریکایی در رابطه با عملکرد قوه قضاییه گفت: دستیار ویژه رئیس‌جمهور اشتباه کرده که در مصاحبه با یک رسانه بیگانه به اینگونه اتهام‌زنی‌ها به قوه قضاییه و برخی نهادهای کشور پرداخته است و مسائل داخلی خودمان را به خارجی‌ها گفته است.

بیشتر بخوانید:

دشمن شادکنی خانم مولاوردی در سریعترین زمان ممکن

وی  افزود: طرح مسائل داخلی کشور با یک رسانه بیگانه توسط یک مقام مسئول محکوم است و خانم مولاوردی نباید در مصاحبه با این رسانه این موضوعات را مطرح می‌کرد. 

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: از سوی دیگر قوه قضاییه هیچ دخالتی در امور دولت ندارند و هیچ مشکلی برای قوه مجریه ایجاد نمی‌کنند و در چارچوب وظایف خود عمل کرده‌اند. 

ناصری‌نژاد خاطرنشان کرد: این قبیل اظهارات از سوی دستیار رئیس‌جمهور به خاطر ضعف و ناتوانی آنها در انجام وظایف محوله است و سعی دارند تا با اینگونه اظهارنظرها اذهان را به سمت دیگری منحرف کنند تا کوتاهی‌ها و قصور آنها در انجام وظایفشان مورد توجه قرار نگیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    2 0
    اشتباه كرده همين؟؟؟!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس