خبر ویژه

رئیس فراکسیون امید به دیدار یک خانواده شهید رفت.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

دکتر محمدرضا عارف با تجلیل از همسر شهید سلطان زاده، گفت:شهیدان بیشترین هزینه را برای انقلاب و آرمانهایشان پرداختند. جان شهیدان خیلی ارزشمند بود ولی هزینه‌ای که خانواده‌های شهید پرداختند کمتر از آن چیزی نیست که شهیدان پرداختند.


وی  با بیان اینکه کشور متعلق به شهیدان، امام و مردم است خطاب به همسر شهید سلطان‌زاده‌، گفت: وقتی با خانواده معظم شهدا دیدار می‌کنم احساس می‌کنم با بهترین بندگان خدا ملاقات می‌کنم و این افتخار بزرگی است که نصیب من می‌شود.


رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه خانواده شهدا از جمله وفادارترین جامعه انقلابی ما هستند بر نقش و جایگاه بی‌بدیل شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی در پیروزی، تثبیت و حفظ نظام اسلامی و صبر و مقاومت خانواده‌های آنان در تاریخ انقلاب تاکید کرد.


این تجلیل از خانواده شهدای انقلاب -که کار درستی هم هست- در حالی است که آقای عارف  اخیراً از دو تن از عناصر ضد انقلاب تمجید کرده بود. او در دیدار ۲۷ مرداد اعضای انجمن اندیشه و قلم گفته بود:


«مزیت گفتمان اصلاحات جذب حداکثری است؛ این مثال مردمی درباره اصلاحات که از «سروش تا گوگوش» را شامل می‌شود، صحیح است و ما نمی‌توانیم کسی را حذف کنیم.


عارف ضمن اشاره به خاطره گفت و گوی خود با یکی از چهره های اصولگرا گفته بود: به ایشان گفتم تفاوت ما  در این است که قطار ما به هر ایستگاهی می‌رسد، ابتدا دست افراد را می گیریم و با خود همراه می‌کنیم، سپس آنها را شناسایی می‌کنیم اما شما اگر احساس کنید با فردی کوچکترین اختلاف نظری دارید، او را پایین می‌اندازید و این مهمترین اختلاف و تفاوت گفتمان اصلاحات با شماست. این ویژگی در ذات انقلاب نیز وجود دارد، مگر در جریان انقلاب ما افراد را گزینش می‌کردیم؟ توده‌های مردم همراه انقلاب بودند، اما متاسفانه باید بگویم ما به دلیل برخی از انحصارطلبی‌ها  این سرمایه اجتماعی عظیم را از دست داده‌ایم و گرفتار شدیم.


این تعبیر که جبهه اصلاح‌طلبان، از سروش تا گوگوش را شامل می‌شود، در حالی است که سروش پس از خروج از کشور، مدتی عضو اتاق فکر سبز در لندن بود اما نهایتاً منکر رسالت پیامبر اعظم(ص) شد و وحی الهی را «نعوذبالله» رویاهای شاعرانه توصیف کرد.


اصلاح‌طلب توصیف کردن خواننده کاباره‌ای رژیم طاغوت هم تهمتی است که با چند من سریش هم به گوگوش نمی‌چسبید. وی با کمک سلطنت‌طلبان آمریکایی، شبکه ضد دینی و ضد اخلاقی من و تو را راه‌اندازی کرد و به تازگی، ترانه‌ای مبتذل علیه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی خواند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    11 3
    آقای عارف آدم دوقلب ندارد .
  • ناشناس IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    5 16
    درود بر عارف
    • مانی IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
      4 0
      پسرشی ؟؟؟!!!
  • اسی IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    6 2
    سلام صنمی با اصلاحات ندارم از این جریان اصلا خوشم هم نمیاد اما این حرفش عالیه و خیلی دقیق به نقطه ضعف اصولگراها و بهتره بگم انقلابی نماها اشاره کرده: عارف ضمن اشاره به خاطره گفت و گوی خود با یکی از چهره های اصولگرا گفته بود: به ایشان گفتم تفاوت ما در این است که قطار ما به هر ایستگاهی می‌رسد، ابتدا دست افراد را می گیریم و با خود همراه می‌کنیم، سپس آنها را شناسایی می‌کنیم اما شما اگر احساس کنید با فردی کوچکترین اختلاف نظری دارید، او را پایین می‌اندازید و این مهمترین اختلاف و تفاوت گفتمان اصلاحات با شماست. این ویژگی در ذات انقلاب نیز وجود دارد، مگر در جریان انقلاب ما افراد را گزینش می‌کردیم؟ توده‌های مردم همراه انقلاب بودند، اما متاسفانه باید بگویم ما به دلیل برخی از انحصارطلبی‌ها این سرمایه اجتماعی عظیم را از دست داده‌ایم و گرفتار شدیم.
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
      4 1
      جناب اسی عالی و دقیقه؟! هر حزب شناسنامه ای داره و طبق اون جزب می کنه ، مگه میشه بی هیچ ملاحظه ای همه را ...؟ ثانیا اینها که می گویند اول همه را سوار می کنیم ، اگر بخواهند بعد چک بکنند و پیاده که طرف می گوید مرا فریب دادید چرا از اول عذر من رو نخواستید؟ چرا بعد از آن که از من استفاده کردید من رو پیاده کردید؟ و اگر هم پیاده نکنند که پس ماهیتشان چیست؟ مگر جمع اضداد ممکن است؟ لابد باید با ملحدان ، براندازان و ... همراه شوند و در مقابل آنها سکوت کنند! چیزی که الآن به وضوح قابل مشاهده است و این یعنی نفاق ، آیا حالت منافقانه داشتن خوب است؟
  • IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    11 3
    واسه همينه كه اين همه جاسوس و معاند دين وقرآن وسكولار تو اصلاحات وجود داره چون با هيشكي مشكل ندارن و مثل همند
  • IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    10 2
    شما همراه شدید یا همراه کردید؟ راننده قطار شما شیطان و هوای نفس است و مقصد هم وضعش معلوم!
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    10 1
    عجبا! انجذاب و مستهلک شدن در عناصر و مجموعه های ضد دینی هم شد جذب!
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    9 0
    « مگر در جریان انقلاب ما افراد را گزینش می‌کردیم؟ » توده مردم که نیاز به گزینش نداشته و ندارند و وضعشان پیداست؛ اما گروهها و افرادی که انحراف و اعوجاج داشتند از همان آغاز امام راحل رضوان الله تعالی علیه آنها را رد کردند ، مگر قضیه منافقین و توضیحاتشان در نجف و ناتوانیشان از جلب اقبال امام رو فراموش کرده اید؟ کی فرمود که من از اول هم با سپردن مسئولیت لیبرالها مخالف بودم ( قریب به این مضمون )؟
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    6 0
    درود بر خانواده شهدا و ایثارگران
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    10 0
    رفتن اینها هم از نوع رفتن کروبی است
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    3 0
    داری حواسها رو پرت می کنی تا جیبتو پر کنی
  • US ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    11 0
    انتخابات نزدیکه ؟
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    1 0
    شما مگه خودتون تتلو رو جذب نکردید؟ براش بزرگداشت هم گرفتید!!
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
      1 0
      آخه تتلو خودش گفته بود توبه کرده اما گوگوش و سروش چه؟
  • حميد IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    0 0
    فقط ميتونم بگمخاك بر سر نويسنده مقاله .
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
      0 0
      راست گفتی اگر استدلالی داشتی می نوشتی ناچار ...!
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    0 1
    اصلاح طلب و اصولگرا سر تا ته یه کرباسید ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس