کد خبر 893729
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱
فوتبال

هفته پنجم لیگ برتر انگلیس با پیروزی، مدافع عنوان قهرمانی، قرمزپوشان شمال و آبی‌های غرب لندن ادامه پیدا کرد.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر جزیره، امشب (شنبه)، ۵ بازی انجام شد که در مهمترین آنها چلسی میهمان خود کاردیف را با نتیجه ۴ بر یک شکست داد.

در این بازی نخست سلیمان بامبا در دقیقه ۱۶ کاردیف را پیش انداخت اما چلسی با گل‌های دقایق ۳۷ و ۴۴ ادن ازار ورق را به سود خود برگرداند. ازار در دقیقه ۸۱ از روی نقطه پنالتی هت‌تریکش را کامل کرد و پس از او نیز ویلیان در دقیقه ۸۳ حسن ختام برد قاطع چلسی را رقم زد تا پنجمین برد متوالی‌ این تیم در این فصل لیگ برتر ثبت شود و مردان مائوریتزیو ساری به تعقیب شانه به شانه لیورپول صدرنشین ادامه دهند.

امشب همچنین آرسنال، دیگر تیم شهر لندن هم در خانه نیوکاسل با نتیجه ۲ بر یک برد. گل‌های دقیقه ۴۹ گرانیت ژاکا و دقیقه ۵۸ مسعوت اوزیل به توپچی‌های تحت هدایت اونای امری برای غلبه بر تیم رافائل بنیتس کمک کردند تا این تیم ۹ امتیازی شود و در رده هفتم جدول قرار بگیرد. تنها گل نیوکاسل را کلارک در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند.

منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها هم امشب میهمانش فولام را در ورزشگاه اتحاد با نتیجه قاطع ۳ بر صفر از پیش رو برداشت. لروی سانه در دقیقه ۲، داوید سیلوا در قیقه ۲۱ و رحیم استرلینگ در دقیقه ۴۷ این بازی گلزنی کردند. سیتی با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و بعد از لیورپول و چلسی در رده سوم قرار گرفت.

نتایج سایر بازی‌های امشب لیگ برتر انگلیس به شرح زیر است:

بورنموث ۴ - لسترسیتی ۲
هادرزفیلد صفر - کریستال پالاس یک

در آخرین بازی امشب لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۱، واتفورد میزبان منچستریونایتد است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس