کد خبر 893613
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
برانکو

بازیکنان پرسپولیس چاره‌ای جز اجرای دقیق دستورات برانکو ایوانکوویچ در بازی با الدحیل قطر، برای ماندن در جمع سرخپوشان‌پایتخت ندارند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی ساعت ۱۸:۳۰ روز دوشنبه هفته جاری دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الدحیل قطر برگزار می کند که در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

سرخپوشان پایتخت برای صعود به مرحله نیمه نهایی باید الدحیل قطر را در غیاب سیامک نعمتی که دواخطاره است شکست دهند.

برانکو ایوانکوویچ که نگران مصدومیت بازیکنانی نظیر سیدجلال حسینی، حسین ماهینی و بشار رسن بود با اعلام کادر پزشکی پرسپولیس خواهد توانست از آنها استفاده کند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت که به خاطر نداشتن مهره نگران دیدار با الدحیل است در مصاحبه های اخیر خود بارها به دشواری دیدار با نماینده پولدار قطر اشاره کرده است. جلسه فنی چند روز اخیر پرسپولیسی ها نیز با نکات فراوانی از سوی سرمربی سرخ ها همراه بوده است. برانکو از بازیکنان خود خواسته تا در روز بازی تمام تمرکز خود را به ارائه بازی منطقی معطوف کنند و مقابل چشم هواداران از هرگونه حرکت احساسی پرهیز کنند.

گفته می شود برانکو ایوانکوویچ قصد اتمام حجت با برخی بازیکنان خود را دارد تا اگر تیمش نتواند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا صعود کند قلم‌قرمز را روی اسم آنها در نیم فصل رقابت های لیگ برتر بکشد.

تیمی که قرار است در نیم فصل با حضور سروش رفیعی، مهدی ترابی، مهدی شریفی و مهدی شیری تقویت شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس