کد خبر 893177
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰
حامد حدادی

بهترین بازیکن بسکتبال آسیا گفت: مرحله دوم انتخابی جام جهانی است و نباید انتظار داشته باشیم که تیم‌ها رابا ۴۰-۳۰ امتیاز اختلاف ببریم.

به گزارش مشرق، حامد حدادی پس از برتری تیم ملی بسکتبال مقابل فیلیپین اظهار داشت: قرار نبود بازی کنم چون با توجه به مصدومیتی که دارم ۳ هفته استراحت داشته باشم اما مربی گفت روی نیمکت باشم بهتر است و فکر می‌کنم با یک دقیقه‌ای که به زمین رفتم آمار خودم را خراب کردم ( با خنده) واقعیت این است که دوست داشتم در میدان باشم اما آسیب‌دیدگی این اجازه را نداد در فینال بازی‌های آسیایی هم با درد بازی کردم و پس از آن مسابقه آزمایش MRI را که دادم مشخص شد آسیب‌دیدگی‌ام بیشتر شده است. 

وی درمورد اینکه بازی سختی مقابل فیلیپین داشتیم،گفت:مرحله دوم جام جهانی وبازی‌های طبیعتاً حساس‌تر می‌شود و نباید انتظار داشت با ۴۰-۳۰  امتیاز پیروز شویم. درست است فیلیپین چند بازیکن اصلی‌اش را در اختیار نداشت اما سایر نفرات را هم خوب بودند. درمجموع بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و در دفاع و حمله عملکرد قابل قبولی داشتیم. 

ملی پوش بسکتبال کشور درمورد اینکه آیا در بازی با ژاپن حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: مشخص نیست در این یک دقیقه‌ای هم که بازی کردم هنگام دویدن درد داشتم. بازی با ژاپن واقعا سخت است آنها میزبان هستند و قبلا استرالیا را هم برده‌اند. امیدوارم با برنامه‌ریزی خوب بتوانیم ژاپن را هم در خانه‌اش شکست دهیم دوست دارم همراه تیم به ژاپن بروم اما یک هفته از درمان عقب می‌افتم.

بهترین بازیکن آسیا در مورد وضعیت باشگاهی‌اش گفت: باشگاهی خبر نیست و فعلا به فکر درمان هستم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس