کد خبر 892761
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
حکیمی پور

دبیرکل حزب اراده ملّت درباره نطق دو نماینده اصلاح‌طلب گفت: طرح مسائل چالشی از این قبیل، در این شرایط به نفع کشور ما نیست و این مسائل را باید در جلسات کارشناسی بین قوا مطرح کرد نه در تریبون‌ها.

به گزارش مشرق، احمد حکیمی‌پور، دبیرکل حزب اراده ملّت درباره نطق دو تن از نمایندگان اصلاح‌طلب تهران گفت: تا جایی که این افراد را می‌شناسم، نیات بدی ندارند. این‌ها سرمایه‌های نظام هستند و دغدغه‌های‌شان را مطرح کرده‌اند؛ حالا هر کسی با زبانی می‌گوید. 

وی ادامه داد: در عین حال، طرح مسائل چالشی از این قبیل، در این شرایط به نفع کشور ما نیست و این مسائل را باید در جلسات کارشناسی بین قوا مطرح کرد نه در تریبون‌ها. 

بیشتر بخوانید:

واکنش علی علیزاده به دفاع دستیار رئیس‌جمهور از سلحشوری

حکیمی‌پور، تریبونی حرف زدن مسئولان با یکدیگر را یکی از مشکلات کنونی دانست و اظهار داشت: باید برخی گفت‌وگوها را در سطحوحی کارشناسی‌تر مطرح کرد تا شائبه‌های جناحی و سیاسی پیش نیاید.

دبیر کل حزب اراده ملّت تأکید کرد که طرح اینگونه مسائل، به التهابات دامن می‌زند. 

وی درباره ادعای نماینده تهران مبنی بر اینکه نظارت استصوابی عامل ناکارآمدی مجلس است، گفت: نظر ما این است که نظام انتخاباتی باید حزبی شود تا احزاب خودشان قابلیت و صلاحیت افراد را مشخص کنند و هزینه‌ای هم روی دوش شورای نگهبان نیفتد. چون احزاب به خاطر آبروی خودشان هم که شده است مجبور هستند افراد خوبی را معرفی می‌کنند.

فعّال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: چون نظام انتخاباتی ما حزبی نیست، با مشکلاتی مواجه هستیم، بنابراین تنها بحث شورای نگهبان نیست.

حکیمی‌پور مدعی شد: چه بخواهیم چه نخواهیم، این شائبه جا افتاده است که شورای نگهبان بر روی یک جناح خیلی حساسیت دارد و احساس می‌شود که اصلاح‌طلب‌ها بیشتر در معرض تیغ شورای نگهبان قرار دارند.

وی افزود: همین موضوع باعث می‌شود که اصلاح‌طلبان نتوانند افراد اصلی خودشان را به عرصه بیاورند و رده‌های پایین خود را وارد عرصه انتخابات می‌کنند و وقتی که وارد مسئولیت‌ها می‌شوند نمی‌توانند به خوبی به وظایف‌شان عمل کنند. این گلایه‌ای است که اصلاح‌طلبان دارند دارند.

حکیمی‌پور تأکید کرد: البته این‌ها بحث‌های کارشناسی است که در حوزه‌های حقوقی باید بحث شود و اگر تبدیل به بحث سیاسی و جناحی شود اثر خودش را از دست می‌دهد و آثار وضعی مثبتی برای بهبود شرایط، به جا نمی‌گذارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس