کد خبر 892711
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
ولی داداشی

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: استاندار گیلان روز گذشته با توهین به مجمع نمایندگان استان، آنها را تعدادی کار چاق کن و باندباز خطاب کرد که البته این رفتار وی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش مشرق، ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت:‌استاندار گیلان روز گذشته در جلسه‌ای با مقامات استانی نمایندگان استان گیلان را تعدادی باندباز و کار چاق کن خطاب کرد که این رفتار وی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی افزود: آقای وزیر کشور در انتصاب استاندار گیلان نسبت به مردم این استان جفا کرده و کسی را که کارنامه موفقی در استان بوشهر نداشته را به عنوان استاندار گیلان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید:

انتخاب هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس +اسامی

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان اظهار داشت: من به وزیر کشور هشدار می‌دهم که با استاندار گیلان برخورد کند چرا که استاندار گیلان کاملا با نگاه سیاسی و با سلیقه سیاسی خود با افراد برخورد می‌کند و این با سیاست‌های کلی نظام همسو نیست وقتی که یک جریان بر کشور حاکم شد جریان‌های سیاسی دیگر را تحت فشار قرار دهد.

داداشی خاطرنشان کرد: ما به دنبال این نیستیم که استاندار گیلان مخالفین دولت را به عنوان مدیر به کار گیرد و کسانی هم که منتقد دولت هستند رغبتی به همکاری در عرصه مدیریتی با این آقایان ندارند.

وی در پایان گفت:‌ استاندار گیلان یک فرد بی‌تجربه است که موی خود را در آسیاب سفید کرده و هیچ تجربه‌ای در کار خود ندارد و به استان آسیب می‌زند که بازتاب رفتار این فرد به وزیر کشور بازمی‌گردد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 21
  • غیر قابل انتشار: 7
  • گیلانی IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    25 86
    غلط کرده از اونور کشور اومده گیلان استاندار شده تازه چه حرفایی هم میزنه اون موقع یه نماینده میتونست استاندارو عوض کنه
  • مرتضیsk IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    43 7
    بد نیست درباره شاهکار جدید جعفری نماینده مدعی اصلاح طلبی شهررشت پیش از بازی جام حذفی دوتیم محبوب هم استانی در استان گیلان اشاره نمائید
  • شهریار خادم الفقرا IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    69 4
    جناب آقای نماینده محترم با سلام احتراما" , طبق صحبتهای حضرتعالی به اطلاع میرساند در صورت نادرست بودن حرفهای آقای استاندار شما ثابت فرنایید که اینطور نیست ولو شاید تا حدودی هم صحت داشته باشد شما بزرگوار لطف فرمایید و ثابت کنید که این چنین نبوده چنانچه باشد که این وضعیت استان عزیز ما نمی باشد .
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    8 0
    هر جا این اقایان کم می اورند فریاد میزنند طرف مقابل یا با نظام همسو نیست یا با رهبری و یا با اسلام.111111111111
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    3 14
    بدترین استان کشور از هر لحاظ استان گیلان است
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    14 1
    به نظر من حرف استاندار محترم کاملا درست است وقتی نماینده ای ۳ میلیارد هزینه انتخابات میکند مطمئن باشید که دنبال منافع خود است شما یک نماینده سالم به من معرفی کنید که به فکر مردم باشد
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    8 2
    استانداربانمایندگان دوست باشد تک خوری ممنوع
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    3 2
    به نظرم هر دو سمت درست میگن هم اون استاندار و هم این نماینده بی لیاقتی و پرمدعا بودن ویژگی بسیاری از مدیران ما هست
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    4 2
    اگر نیستید چرا ناراحتی ؟ مثل شیخ کلید درمورد اختلاس حسین فریدون به مجلسی ها نگویید اختلاس بگویید معوقه واگر هستید وکارچاق میکنید خوب ازمزایای مادی جهت تامین آذوقه حلال خانواده ت تلاش میکنی این که توهین نیست استاندار اهل مزاحه بادهمکارانش مزاح فرمودند
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    17 1
    مگر نمایندگی همان کارچاق کنی نیست؟! آیا این برای شما کافی نیست!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس