کد خبر 892590
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶
هیئات مذهبی

رئیس شورای هیئات مذهبی کشور گفت: برای مسئولان هیئات مذهبی حواله صادر می‌شود که اقلام مورد نیازشان را تهیه کنند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین روح الدین دریکوند ظهر امروز در همایش عاشورائیان که در سالن حوزه هنری لرستان برگزار شد با اشاره به تشکیل شورای هیئات مذهبی اظهار داشت: تاکنون هشت جلسه با حضور هیئات مذهبی برگزار و هماهنگی‌هایی با منابع طبیعی و اتاق بازرگانی به‌عمل‌آمده است.

بیشتر بخوانید:

ارتباط محبت حضرت سیدالشهداء(ع) با نماز چیست؟

وی افزود: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بناست برنج، روغن و مرغ به‌اندازه کافی فراهم شود ولی تاکنون قیمت‌ها اعلام‌نشده که چنانچه قیمت‌های اعلام‌شده مناسب باشد برای مسئولان هیئات حواله صادر می‌شود که اقلام موردنیازشان را تهیه کنند.

رئیس شورای هیئات مذهبی کشور عنوان کرد: جهت تأمین برق جایگاه‌های عزاداری با اداره برق هماهنگی‌های لازم صورت گرفته ‌و همچنین جهت تأمین خاک و چوب مورد نیاز روز عاشورا با منابع طبیعی و شهرداری هماهنگ شده است.

دریکوند با اشاره به بیمه کردن ۱۰ نفر از اعضای هیئات مذهبی توسط مسئولان هیئات خاطرنشان کرد: هزینه پرداخت‌ شده این بیمه بسیار کم است و همچنین با توجه به نفوذ طیف‌های مختلف هیئات جهت دریافت حواله اقلام غذایی و خاک مورد نیاز باید ثبت در سامانه طوبی باشد.

در پایان مراسم نیز از کتاب «کراماتی از حضرت ابوالفضل‌ العباس(ع) در عباسیه خرم‌آباد» رونمایی شد؛ این کتاب که توسط حاج موسی یاراحمدی و به کوشش سارا یاراحمدی گردآوری‌شده است توسط انتشارات پارسه در هزار نسخه منتشرشده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس