کد خبر 892576
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱
محمدرضا عارف نمایه

دبیرکل حزب هدا درباره اظهارات روز گذشته محمدرضا عارف در دیدار اعضای حزب متبوعش گفت: تمام مطالب منتشر شده در دیدار با ما بود.

به گزارش مشرق، محمدرضا عارف یکشنبه هفته جاری با حضور در جمع اعضای حزب همبستگی دانش آموختگان ایران اسلامی طی سخنانی گفته بود "از مردم بابت مشکلات عذرخواهی می‌کنیم چون دولتی را روی کار آوردیم که نمی‌خواهد یا نمی‌تواند منویات اصلاحات را پیاده کند؛ البته منطقی هم نیست رو در روی آن بایستیم. ما  مجبوریم صورت‌مان را با سیلی سرخ کنیم."

بیشتر بخوانید:

رابطه اصلاح‌طلبان و دولت روحانی؛ حمایتی که به «برائت» تبدیل شد

پس از انتشار این اظهارات از سوی رسانه‌ها، کانال منتسب به عارف در بیانیه‌ای ضمن تکذیب این اظهارات از قول رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان نوشت " از رسانه‌ها خواهش می‌کنم که اخبار را از بنده، روابط عمومی و دفترمان پیگیری کنند، کما اینکه در پی نشستی هم که با یکی از احزاب داشتیم بلافاصله خبر آن را هم منتشر کردیم که موثق است."

احمد شریف دبیرکل حزب هدا در همین رابطه گفت: با توجه به اینکه از هیچ خبرنگاری برای حضور در این جلسه دعوت نشده بود و از آنجا که سایت اطلاع رسانی آقای عارف پس از اتمام این جلسه هیچ خبری از این نشست منتشر نکرد، دوستان ما در حزب همبستگی اقدام به پیاده کردن سخنرانی آقای عارف و قرار دادن این سخنرانی در سایت و کانال رسمی حزب کردند. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا آن از بخش از سخنان عارف که ضمن عذرخواهی از مردم بابت حمایت از دولت روحانی، اذعان می‌کند اصلاح طلبان بابت حمایت از روحانی مجبور هستند که صورت خود را با سیلی سرخ نگه دارند، در جریان نشست یکشنبه بوده یا در حاشیه این جلسه تصریح کرد: تمام مطالبی که به عنوان اظهارات آقای عارف در سایت و کانال رسمی ما منتشر شده، مطالبی است که جریان آن نشست مطرح شد. 

شریف ادامه داد: شاید منظور دفتر آقای عارف از آن بیانیه این باشد که نباید تمامی اظهاراتی که در یک نشست غیررسمی  زده شده رسانه‌ای شود. البته اظهارات آقای عارف مطالب خیلی عجیب و به دور از حقیقتی نیست که دفتر ایشان بابت انتشار آن اینگونه حساسیت نشان دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس