کد خبر 892029
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
پرویز هادی

دارنده مدال طلای کشتی آزاد بازی‌های آسیایی گفت: متأسفانه کشتی فقط در حرف ورزش اول کشور است، اما در عمل ورزش آخر هم نیست و شاهد کمترین توجهات هستیم.

به گزارش مشرق، پرویز هادی درباره مراسم تقدیر از مدال آوران کشتی بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: از افرادی که زحمات ما را دیدند تشکر می‌کنم، کشتی همواره پر افتخار بوده است و سعی کرده پرچم ایران را در تمام میادین بین‌المللی به اهتزاز درآورد.

وی ادامه داد: ما هم همواره سعی کرده‌ایم به عنوان سرباز انجام وظیفه کنیم تا دل مردم عزیزمان شاد شود. از حامی مالی فدراسیون کشتی و دکتر قاسمی که همواره در کنار این رشته بودند تشکر می‌کنم که بلافاصله بعد از اتمام بازی‌های آسیایی زحمات ما را دیدند. بیشتر هزینه‌های کشتی با بانک پاسارگاد است و به خاطر حمایت‌هایی که داشته‌اند تشکر می‌کنم چون باعث ایجاد انگیزه و روحیه در آستانه مسابقات جهانی شد.

دارنده مدال طلای کشتی آزاد بازی‌های آسیایی تصریح کرد: متأسفانه کشتی در این مدت همواره مظلوم واقع شده و مسئولان ورزش آنطور که باید و شاید حمایت نمی‌کنند؛ همواره این موضوع را مطرح کرده‌ایم، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اخیراً چند تورنمنت بین‌المللی را به دلیل مشکلات مالی از دست داده‌ایم در حالی‌که به خیلی از سازمان‌ها ارز دولتی تعلق می‌گیرد، اما کشتی از این موضوع محروم است.

وی خاطر نشان کرد: متأسفانه کشتی فقط در حرف ورزش اول کشور است، اما در عمل ورزش آخر هم نیست و شاهد کمترین توجهات هستیم. در کشورهایی مانند روسیه، ترکیه و آذربایجان کشتی‌گیران با هواپیمای شخصی تردد می‌کنند و به دیدار رئیس جمهور کشورشان می‌روند و دغدغه‌ای برای حضور در اردوها و مسابقات ندارند، اما با وجود اینکه مردم ایران علاقه زیادی به کشتی دارند، اما مسئولان حمایت و توجه خوبی ندارند و تنها شفاهی از کشتی حمایت می‌کنند. رسول خادم به تنهایی بار مسئولیت کشتی را می‌کشد و اگر نبود کشتی ما مُرده بود.

هادی با اشاره به در پیش بودن مسابقات جهانی گفت: تلاش می‌کنم بتوانم خودم را برای حضور در مسابقات جهانی به کادر فنی تحمیل کنم، کار بسیار سختی هم در بین رقبای داخلی و هم رقبای خارجی دارم، اما تلاش می‌کنم با بالاترین میزان آمادگی به این رقابت‌ها گام بگذارم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس