کد خبر 891713
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
ارز مسافرتی

درحالی شعب منتخب در بانک ملی باید از امروز فروش ارز مسافرتی را آغاز کنند که با وجود مراجعه مردم، هنوز توزیع ارز مسافرتی آغاز نشده است.

به گزارش مشرق،‌ با اعلام بانک مرکزی، شعب منتخب بانک ملی از امروز یکشنبه 18 شهریورماه نسبت به فروش ارز مسافرتی به متقاضیان اقدام خواهند کرد.

با توجه به اعلام قبلی آغاز فروش ارز مسافرتی در شعب بانک ملی، طبعاً مراجعه مسافران به این شعب منتخب تشدید شده است. ولی مردمی که روانه شعب منتخب توزیع ارز مسافرتی شده اند دست خالی از شعب بر می گردند.

بیشتر بخوانید:

فروش ارز مسافرتی در شعب بانک ملی از امروز

شعب می گویند: هنوز بخشنامه کتبی برای توزیع ارز مسافرتی دریافت نکرده ایم. رئیس یکی از این شعب منتخب گفت: شفاهاً‌ اعلام شد که نرخ یورو برای توزیع در قالب ارز مسافرتی نزدیک 14 هزار تومان است ولی تا زمانی که نرخ و دستورالعمل فروش به صورت مکتوب به شعب نرسد،‌نمی توانیم فروش را آغاز کنیم.

 روز قبل در اطلاعیه ای اعلام شد که فروش ارز مسافرتی در شعب منتخب بانک ملی ایران با شرایط و مدارک پیشین و با نرخ جدید، از امروز (یک‌شنبه 18 شهریور ماه) آغاز خواهد شد.

 عملیات فروش ارز مسافرتی در شعب میرداماد، اسکان، مرکزی، بازار، امام حسین(ع)، هفتم تیر، استاد معین و کاشف انجام می‌شود. با گذشت زمان و به‌تدریج، تعداد این شعب بیشتر خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    0 0
    دست مسولان درد نکنه بهترین کار همینه که دارن انجام میدن مقصر خودمون بودیم که تا سه ماه پیش قیافه میگرفتیم ولی الان منت داریم میکشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس