کد خبر 891675
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

تا به حال فکرش را کرده‌اید که چرا باید بلیط هواپیما را اینترنتی بخریم؟ چرا خرید حضوری و تلفنی بلیط هواپیما، دیگر مانند سابق رواج ندارد و اینترنت جایگزین تلفن و مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی شده است؟

خیلی از ما و به ویژه افرادی که در ردیف مسافران دائمی پروازهای داخلی و خارجی قرار می‌گیرند، خرید اینترنتی بلیط هواپیما را به خرید تلفنی یا حضوری ترجیح می‌دهند. حتی افرادی که سالی یک تا 2 بار از خطوط هوایی برای سفر استفاده می‌کنند نیز از اینترنت برای خرید بلیط هواپیما کمک می‌گیرند.

این تغییر رویکرد به چه دلیل صورت گرفته است؟ بی شک رشد ضریب نفوذ اینترنت و راحتی دسترسی ما به اینترنت، تنها دلیل بروز چنین اتفاقی نیست و رشد خرید اینترنتی بلیط هواپیما دلایل دیگری دارد که در این مطلب ما به آنها پرداخته‌ایم. برای آگاهی نسبت به این موارد با ما همراه شوید.

  • کاهش حجم سفرهای درون شهری

یکی از مزایای رزرو اینترنتی بلیط هواپیما، کاهش حجم سفرهای درون شهری در ترافیک شهری است. خرید اینترنتی بلیط هواپیما، این امکان را به شما می‌دهد که بدون نیاز به مراجعه به آژانس‌های مسافرتی و تنها با چند کلیک ساده بلیط خود را به شهرهای مختلف ایران خریداری کنید. علی بابا به عنوان رتبه یک فروش بلیط هواپیما، این امکان را به شما می‌دهد که بلیط خود را به ساده‌ترین شیوه و در سریع‌ترین زمان ممکن خریداری کنید.

  • امکان مقایسه قیمت پروازها

علی بابا این امکان را فراهم کرده است که قیمت پروازهای مختلف در مقاصد مورد نظر را با هم مقایسه کنید و پس از آن برای خرید بلیط اقدام کنید. همچنین شما می‌توانید نرخ پروازهای روزهای آینده را نیز مورد بررسی قرار دهید و با یک دید اقتصادی روشن، برای خرید بلیط اقدام کنید.

  • پرداخت با کارت‌های شتاب

علی بابا این امکان را به شما می‌دهد که بهای بلیط خریداری شده را به صورت اینترنتی با کارت‌های شتاب پرداخت کنید. دیگر لازم نیست که برای پرداخت بهای بلیط، راهی آژانس‌های مسافرتی، بانک و یا باجه‌های عابر بانک شوید.

  • پشتیبانی 24 ساعته از مسافران

تیم 300 نفری پشتیبانی علی بابا به صورت 24 ساعته برای خدمت‌رسانی به شما در دسترس شماست. به این ترتیب، اگر کوچک‌ترین تغییری در ساعت پرواز شما رخ دهد از سوی تیم پشتیبانی با شما تماس برقرار شده و تغییر زمان پرواز و هر اتفاق دیگری را به شما اطلاع می‌دهند.

  • امکان استرداد وجه پرداختی برای بلیط

اگر برنامه سفر شما به هر دلیلی لغو شد، شما می‌توانید بهای پرداختی برای بلیط را طبق قوانین هر ایرلاین، استرداد کنید و در زمان مناسب برای سفر، بلیط خود را خریداری کنید.

پس اگر قصد سفر به شهرهای مختلف ایران را دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای رزرو بلیط هواپیما، شیوه اینترنتی را امتحان کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس