جانشين فرمانده کل ارتش گفت که موشک ارتقاء يافته "قادر"، امروز (دوشنبه) در سومين و آخرين روز از مرحله قدرت رزمايش دريايي ولايت 90 آزمايش خواهد شد.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل ایسنا، امير سرتيپ سيدعبدالرحيم موسوي ،اظهار کرد: موشک ارتقاء يافته قادر، موشکي با برد بسيار خوب است و به عنوان دست بالاي نيروي دريايي ارتش محسوب مي‌شود.

وي همچنين از برنامه ارتش براي آزمايش موشک‌هاي نصر و نور در سومين روز از مرحله قدرت قدرت رزمايش دريايي ولايت 90 خبر داد و در ادامه، با موفقيت‌آميز خواندن پروژه موشکي محراب كه روز گذشته (يكشنبه) آزمايش شد، گفت: پروژه موشکي محراب هم‌اکنون به توليد انبوه رسيده است.

جانشين فرمانده کل ارتش در ادامه با بيان اينکه رزمايش ولايت 90 بالاتر از راضي‌کننده بود، تصريح کرد: دشمنان بايد باور کنند که نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران، يک قدرت دريايي است اما اين قدرت تنها براي متجاوزان و مستکبران هراس‌آور است اما براي کساني که به حق خود قانع هستند حامل پيام صلح و دوستي است.

موسوي، روحيه و اراده قوي نيروي انساني، تاکتيک‌هاي بکار رفته، انسجام بين نيروهاي مختلف نظير قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبياء و نيروي هوايي ارتش و نيز تجهيزات به‌کار‌گرفته شده در رزمايش ولايت 90 را از جمله نقاط قوت آن عنوان كرد.

وي در پايان، معنويت را برگ برنده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي دانست و اظهار کرد: در بخش نيروي انساني و از نظر روحيه و اراده، به اين رزمايش نمره 100 مي‌دهيم و بخش تاکتيک‌ها و پشتيباني اين رزمايش نيز در سطح عالي بود ولي در بخش تجهيزات، نمره آن را 90 ارزيابي مي‌کنيم، چراکه براي خودمان سخت‌گيري مي‌کنيم و انتظار بيشتري از خود داريم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس