کد خبر 891300
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
فیلم/ قرائت کیفرخواست"سلطان سکه" در دادگاه

نماینده دادستان تهران گفت: مظلومین با دراختیار داشتن منابع اطلاعاتی از مراجع تصمیم‌ساز در نظام اقتصادی اخلال ایجاد کرده و هزاران نفر را مضطرب و نگران ساخته است.

به گزارش مشرق، مرتضی تورک نماینده دادستان تهران در اولین جلسه رسیدگی به اتهامات شبکه فساد وحید مظلومی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که دشمن بعد از شکست در جبهه‌های فرهنگی و سیاسی به سمت جنگ اقتصادی آمده است، اظهار کرد: در اجرای مواد ۲۶۸ و ۲۷۹ از قانون آئین دادرسی کیفری، کیفرخواست شبکه فساد وحید مظلومی و محمداسماعیل قاسمی قرائت می‌شود. 

بیشتر بخوانید:

محاکمه مرد طلایی با ۱۷۰ هزار تراکنش مالی

وی افزود: از همان ابتدای انقلاب اسلامی، دشمنان برای شکست مردم از هیچ اقدامی فروگذار نکردند و ابتدا راهکار مقابله را در عرصه فرهنگی دیدند و بعد از شکست در این عرصه، هم‌اینک راهکار را در جنگ اقتصادی دیدند و شدیدترین اقدامات را علیه این ملت به کار بستند تا بین مردم و نظام فاصله انداخته و حمایت مردم از نظام را کمرنگ کنند. 

تورک اضافه کرد: نفوذ در بخش‌های مختلف اقتصادی در دستورکار دشمن قرار گرفت  و هر چند همواره با شکست و ناکامی مواجه شدند، اما هزینه‌های بسیاری برای نظام و مردم ایجاد کردند و مهمترین هدف آنها ناامیدی مردم و ناکام نشان دادن نظام در تأمین امنیت اقتصادی بوده است. 

نماینده دادستان تهران ادامه داد: متأسفانه برخی اشخاص خواسته یا ناخواسته با انجام برخی اقدامات از طریق سوء مدیریت و اهمال در انجام وظایف یا احتکار، تبانی و تعطیلی اصناف و کارخانجات آب به آسیاب دشمن ریختند و برخی نیز عامدانه در این طریق گام برمی‌دارند و به گونه‌ای سیری‌ناپذیر سفره مستمندان را کوچک می‌کنند. 

وی گفت:‌ یکی از این افراد وحید مظلومین است که با فعالیت غیرقانونی ۱۴ هزار میلیارد تومان در بازار ارز و سکه معاملات داشته و نه تنها در این دوره اخیر، بلکه در دهه هفتاد و هشتاد هم به دنبال صید ماهی خود از آب آلوده دشمن بوده است و با روش‌های مکارانه، قیمت ارز و سکه را به صورت عمده بالا و پایین کرده است. 

نماینده دادستان تهران بیان داشت: مظلومین با دراختیار داشتن منابع اطلاعاتی از مراجع تصمیم‌ساز در نظام اقتصادی اخلال ایجاد کرده و هزاران نفر را مضطرب و نگران ساخته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
    4 0
    دارش بزنند تا درس عبرت بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس