فلسطین

تظاهرات کنندگان فلسطینی در رام الله پرچم آمریکا و تصاویر دونالد ترامپ و بنیامین نتانیاهو را به آتش کشیدند و بر حق بازگشت آوارگان به سرزمین مادری شان تاکید کردند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، دهها فلسطینی امروز مقابل مقر دفتر آمریکا در شهر رام الله در واکنش به قطع کمک های آمریکا از «آنروا» دست به تظاهرات زدند.

این تظاهرات به دعوت گروههای فلسطینی و در محکومیت تصمیم آمریکا که مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار سهم واشنگتن را قطع کرده، برگزار شد.

تظاهرات کنندگان پرچم های فلسطین و پلاکاردهایی حمل کردند که در آن درباره وارد شدن گزند به آنروا که خدمات امداد رسانی، بهداشتی، غذایی و آموزشی به فلسطینی ها ارائه می کند، هشدار داده شده بود.

همچنین تظاهرات کنندگان شعارهایی سر دادند و خواستار حمایت جامعه بین المللی از آنروا و فراهم کردن منابع مالی با توجه به کسری بودجه آن شدند.

تظاهرات کنندگان پرچم آمریکا و تصاویر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

آنها درباره تلاش های آمریکا برای از بین بردن حق بازگشت و آنروا که اسم آن با آوارگان فلسطینی گره خورده است، هشدار دادند.

عصام بکر عضو دفتر سیاسی حزب مردم فلسطین اعلام کرد: ما در برابر مقر آمریکا در رام الله می ایستیم و تصمیم آمریکا ضد آنروا را محکوم می کنیم و با تلاش ها برای پیاده کردن معامله قرن با تمام توان مقابله خواهیم کرد.

وی افزود: این اقدامات آمریکا تاکیدی بر اجرای طرح های اشغالگران اسرائیلی برای از بین بردن حق بازگشت از طریق نابودی آنروا که سهم به سزایی در خدمات رسانی به آوارگان فلسطینی دارد، است. پیام ما امروز به ترامپ و تل آویو این است که آنروا استوار می ماند و حق بازگشت از بین رفتنی نیست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس