کد خبر 890376
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
افشین پیروانی

سرپرست سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس درباره‌ی حمایتش از بازیکنان دعوت نشده پرسپولیس به اردوی تیم ملی حرف زد.

به گزارش مشرق، بعد از اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی برای بازی دوستانه با ازبکستان، حضور تنها یک بازیکن از پرسپولیس در لیست اعلام شده از طرف کارلوس کی‌روش، باعث اعتراض پرسپولیسی‌ها شد.

افشین پیروانی کاپیتان اسبق پرسپولیس و سرپرست سابق تیم ملی هم بعد از دعوت نشدن چند بازیکن پرسپولیس به تیم ملی با انتشار عکس‌های آن‌ها در اینستاگرام خود نسبت به عدم حضور بازیکنان پرسپولیس در اردوی تیم ملی واکنش نشان داد.

پیروانی در مورد حمایتش از بازیکنان دعوت نشده‌ی پرسپولیس در فضای مجازی می‌گوید: «پس از انتشار آن پست از رسانه‌های مختلف با من تماس گرفتند که عذرخواهی کردم اما الان می‌خواهم بگویم همیشه هم سکوت علامت رضایت یا ندانستن نیست؛ در این ۳ سال اخیر شاید نزدیک‌ترین فرد به تیم ملی من افشین پیروانی بودم. خیلی از مسائل را از نزدیک لمس کردم و خوب می‌دانم چرا در لیست جدید تیم ملی فقط یک بازیکن از پرسپولیس حضور دارد».

پیروانی در ادامه‌ی حرف‌هایش در مورد اختلاف کی‌روش و برانکو و دلیل اینکه یک بازیکن از پرسپولیس به اردوی تیم ملی دعوت شده، می‌گوید: «اختلاف با برانکو یکی از دلایل نادیده گرفتن بازیکنان شایسته پرسپولیس است. رک بگویم کارلوس کی‌روش از تیم پرسپولیس خوشش نمی‌آید!»

سرپرست سابق پرسپولیس در پایان حرف‌هایش در مورد اینکه مگر می‌شود کی‌روش از باشگاه پرسپولیس خوشش نیاید هم گفت: «مدت‌ها است که شده و شما خبر ندارید! من می‌دانم این حرف‌هایی که می‌زنم، به ضررم تمام می‌شود اما نگفتن حرف حق، ظلم است. من حتی اگر در پرسپولیس مسئولیتی هم نداشته باشم، وظیفه‌ی خودم می‌دانم از حقانیت تیم محبوبم و بازیکنانش دفاع کنم».

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ک IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
    10 4
    شما هم که از پست و مقام گرفتن بدتون نمیاد !!!!
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
    9 3
    راستی قضیه محرومیت شما چی بود؟؟؟ حالا هی جا نماز آب بکش...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس