کد خبر 890360
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
دربی

کمک داور پیشین فوتبال گفت: از کسانی که بار دیگر درباره پرونده دربی سال ۶۹ به او تهمت زده‌اند، شکایت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، پس از اشتباهی که مرتضی کریمی کمک داور دربی 69 در سال 89 مرتکب شد، بحث‌های زیادی صورت گرفت و بعدها این کمک داور مجبور به عذرخواهی از پرسپولیس شد. با گذشت سال‌ها از آن بازی، خبرهایی منتشر شد که این کمک داور از یکی از دوستان پرویز مظلومی سرمربی وقت استقلال، 16 میلیون تومان به همراه یک تلویزیون ال سی دی تحویل گرفته است.

کریمی در واکنش به این موضوع گفت: اشتباه من در آن دربی، اشتباه انسانی و فنی بود. پس از 20 سال زحمت در امر داوری، به قضاوت در دربی رسیدم و در صحنه آفساید منجر به گل پرسپولیس مرتکب اشتباه شدم. اشتباه دیگرم این بود که بلافاصله عذرخواهی نکردم و زمان برد تا این کار را انجام دهم.

وی افزود: چند سال بعد و پس از درگیری محسن قهرمانی با علی دایی در بازی پرسپولیس و سپاهان، فردی علیه من در یکی از رسانه‌ها این موضوع را مطرح کرد که بنده به خاطر آن دربی 16 میلیون تومان به همراه یک ال سی دی تحویل گرفته‌ام. بلافاصله از آن فرد شکایت کردم. بعدها مشخص شد که گفته بودند فایل صوتی کریمی برای گرفتن این پول را دارند، اما پس از شکایتم، گفتند که فایل صوتی نداریم و فقط این موضوع را شنیده‌ایم! پس از شکایتی که در دادگاه فرهنگ و رسانه کردم، سراغم آمدند و عذرخواهی کردند و من هم شکایتم را پس گرفتم.

کمک داور پیشین فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: امروز متوجه شدم که بار دیگر این پرونده راه افتاده و چنین موضوعی منتشر شده است. قرار نیست هر بار مطلبی نوشته شود و سپس عذرخواهی کنند. فردا صبح از کسانی که این مطالب را منتشر کرده‌اند، شکایت می‌کنم. اگر تخلفی کرده‌اند، تنبیهم کنند، معاون رئیس جمهور را دادگاهی می‌کنند، من که عددی نیستم. من اشتباه انسانی مرتکب شدم، نه تخلف.

کریمی در واکنش به ناراحتی پرویز مظلومی از او گفت: او حق دارد ناراحت باشد. نه پول دیدم، نه ال سی دی. در دیداری که میلیاردی ارزش دارد، چرا حرف از 16 میلیون تومان می‌زنند؟ آیا عقل این را می‌گوید؟ کدام عاقلی پس از تخلف می‌گوید این کار را کرده؟ این کار خودزنی نیست؟ در ضمن تیمی که دقیقه 5 گل بزند، حتما برنده دربی می‌شود؟ من فقط اشتباه دید داشتم، اما چرا سعی می‌کنند به تخلف ارتباط دهند؟ آبروی مظلومی را هم برده‌اند و او حق دارد ناراحت باشد. مظلومی می‌تواند از من شکایت کند و من هم از کسانی که دوباره این مطالب را نوشته‌اند، شکایت خواهم کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس