کد خبر 890331
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
لوپتگی

سرمربی رئال مادرید نسبت به اظهارات مهاجم بارسلونا واکنش نشان داد.

به‌ گزارش ‌مشرق، خولن لوپتگی در برنامه "ال ترنسیتور" درباره اخراجش از تیم‌ ‌ملی اسپانیا، جدایی کریستیانو رونالدو، اظهار نظر لیونل مسی، لالیگا و جایزه The Best، صحبت کرد.

سرمربی اسپانیایی یک روز پیش از آغاز جام جهانی از سمت خود به خاطر امضای قرارداد با رئال مادرید اخراج شد. لوییس روبیالس، فرناندو هیرو را جایگزین این سرمربی در تیم‌ ‌ملی اسپانیا کرد. لوپتگی درباره اتفاقات رخ داده اظهار کرد: یک تصمیم گرفتم و از این تصمیم پشیمان نیستم. از مربیگری در رئال مادرید خشنودم و برای تیم‌ ‌ملی که اکنون تحت هدایت لوییس انریکه است، آرزوی موفقیت کنم. من هوادار متعصب لاروخا هستم. اتفاقاتی که در بهار امسال رخ داد به بخشی از گذشته‌ام برمی‌گردد. اکنون تمرکزم بر روی رئال مادرید است. انرژی زیادی برای مربیگری در این تیم دارم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه‌ اظهار کرد: مذاکرات با رئال مادرید خیلی سریع و طبیعی پیش رفت. من با بازیکنان تیم‌ ‌ملی در یک شرایط خاص خداحافظی کرده‌ام. با این حال جو آرامی بود چون من صادقانه پیش رفتم. این احساسات که خوشایند نبودند در درون من و خانواده‌ام باقی ماند. من در هنگام خداحافظی با بازیکنان اشک ریختم.

کریستیانو رونالدو تابستان سال جاری رئال مادرید را ترک کرد و به یوونتوس پیوست. یولن لوپتگی گفت‌: با کریستیانو رونالدو صحبت نکردم. زمانی که من به رئال مادرید پیوستم، او کاملا مشتاق جدایی از تیم بود. باید به باشگاه تبریک گفت‌ که اجازه می‌دهد بازیکنان بر اساس خواسته‌هایشان عمل کنند. من به تصمیمی که رونالدو گرفت احترام می‌گذارم.

سرمربی اسپانیایی در مورد امضای قرارداد با یک ستاره مانند کیلیان ام‌باپه و نیمار اظهار کرد:  همیشه اعلام کرده‌ام از بازیکنانی که در اختیار دارم خشنودم. ما بازیکنان خیلی خوبی در همه پست‌ها داریم و می‌توانیم برای رسیدن به اهداف مختلف تلاش کنیم. من در رابطه با بازیکنانی که به تیم من تعلق ندارند صحبت نمی‌کنم چون یک نوع بی احترامی است. ترجیح می دهم درباره گرت بیل، کریم بنزما، لوکاس واسکس صحبت کنم. نیمار و ام‌باپه دو بازیکن فوق‌العاده‌ هستند اما تمرکزم روی آنها نیست چون به تیم من تعلق ندارند.

او درباره رابطه‌اش با فلورنتینو پرس گفت‌: با رییس باشگاه رابطه خوبی دارم. ما درباره هر موضوعی صحبت می‌کنیم. همه چیز در باشگاه رئال مادرید به خوبی سازماندهی شده است. اگر این چنین نبود دستاوردهای گذشته به دست نمی‌آمد.

رئال مادرید شروع خوبی در فصل جدید لالیگا داشته است و از سه بازی خود سه پیروزی کسب کرده است. لوپتگی اظهار کرد: در این سه بازی توانستیم سه پیروزی کسب کنیم و به هدفمان یعنی کسب ۹ امتیاز ممکن دست یابیم. در حال‌ حاضر در زمان فیفا دی باید به خوبی خود را آماده کنیم.

اتلتیکومادرید، والنسیا و سویا، شروع خوبی در فصل جدید لالیگا نداشتند. سرمربی رئال مادرید گفت‌: هنوز نتیجه‌گیری در این رابطه خیلی زود است. این تیم‌ها خیلی خوب خود را تقویت کرده‌اند و هنوز بازی‌های زیادی باقی‌ مانده است.

خاویر تباس تصمیم گرفته است برخی از بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار شود. لوپتگی در مورد این قضیه گفت‌: من دوست ندارم این اتفاق رخ دهد. این مساله کمی عجیب است. به نظر من درست نیست در کشور دیگری این بازی‌ها انجام شود اما اکنون ما مجبور هستیم در آمریکا بازی کنیم.

مسی در یک مصاحبه اختصاصی اعلام کرد رئال مادرید با جدایی  رونالدو ضعیف شده است و یوونتوس می‌تواند با حضور ستاره پرتغالی فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود. لوپتگی نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد و گفت‌: من به بازیکنانم شکی ندارم.

فیفا  عصر دیروز (دوشنبه) سه نامزد نهایی جایزه The Best را اعلام کرد و محمد صلاح، رونالدو و لوکا مودریچ با هم رقابت خواهند کرد. سرمربی رئال مادرید اظهار کرد: من جایزه The Best را به مودریچ می‌دهم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس