کد خبر 887788
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
رئال مادرید

همدلی ایجاد شده در ترکیب رئال مادرید بدون تردید بی ارتباط با سیاست های خولن لوپتگی نیست اما خود بازیکنان نیز از فرهنگ بالایی در این زمینه برخوردار هستند.

سرویس ورزش مشرق – تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید در هفته دوم رقابت های لالیگا، میهمان خیرونا بود و موفق شد با نتیجه 4 بر یک به پیروزی برسد.

برای سپیدهای پایتخت اسپانیا کیلور ناواس، کارواخال، ناچو، راموس، مارسلو، کاسمیرو، کروس، ایسکو، گرت بیل، آسنسیو، بنزما در ترکیب اصلی و اولیه به میدان رفتند.

مادرید به پیروزی در این بازی نیاز جدی داشت تا به خصوص از لحاظ روحی و روانی احیا شده و جانی دوباره بگیرد، در این دیدار ابتدا این خیرونا بود که با گل بورخا گارسیا پیش افتاد اما رئالی ها در ادامه 4 بار دروازه حریف را باز کردند و توانستند به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه برسند.

فشار حملات رئال مادرید بالاخره در دقیقه 38 نتیجه داد و این تیم به یک ضربه پنالتی دست پیدا کرد. خطای مونیسا روی آسنسیو، باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. راموس پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه چیپ، دروازه را باز کرد. این در حالی بود که گرت بیل ابرستاره این روزهای رئال مادرید که تا حد قابل تاملی در پر کردن جای خالی رونالدو موفق بوده، دو بار از مربی خواست تا او پنالتی را به ثمر برساند و در نهایت وقتی متوجه شد، راموس انتخاب شده، به سمت راموس رفت و برای او آرزوی موفقیت کرد.

نیمه اول با تسای 1-1 به پایان رسید. رئال مادرید بار دیگر در دقیقه 51 صاحب یک ضربه پنالتی شد. اشتباه پونس و از دست دادن توپ مقابل آسنسیو باعث شد تا او مجبور به سرنگونی بازیکن رئال مادرید شود و داور نقطه پنالتی را نشان دهد. این بار کریم بنزما پشت توپ قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت بونو، دروازه را باز کرد.

در این صحنه نیز هم بیل و هم راموس به سرمربی نگاه کردند و وقتی متوجه شدند که نوبت، نوبت بنزما است، به سمت او دویدند و به این ستاره فرانسوی روحیه دادند.

گرت بیل تشنه گلزنی بود و بالاخره موفق به باز کردن دروازه حریف شد و بنزما نیز با دبل خود، گامی بلند در جدول گلزنان لالیگایی برداشت.

رابطه بسیار خوب بنزما و گرت بیل برای هواداران رئال مادرید بسیار ارزشمند است و لحظه ای که بیل مقابل انبوه هواداران با اشاره به بنزما او را ستاره اصلی مادرید خواند، برای مادریدی‌ها بسیار باشکوه بود.

نکته جالب توجه دیگر اردوی دروازه بانان رئال مادرید بود، کیلور ناواس خوش درخشید و دروازه‌بانان روی نیمکت رئال مادرید چنان در این بازی وی را تشویق می کردند که گویا خودشان درون دروازه ایستاده اند. همدلی ایجاد شده در ترکیب رئال مادرید بدون تردید بی ارتباط با سیاست های خولن لوپتگی نیست اما خود بازیکنان نیز از فرهنگ بالایی در این زمینه برخوردار هستند.

مارسلو که در دقیقه 59 بازی تعویض شده بود به خبرنگاران گفت: کمی ناراحت شدم، به هر حال هنوز هم دلیل تعویض خود را نمی دانم اما به تصمیم سرمربی احترام می گذارم و با قدرت به کار خود ادامه خواهم داد. تصمیم سرمربی برای همه ما ارزشمند و مهم است.

گرت بیل نیز به مارکا گفت: من تشنه گلزنی هستم و در این فصل می خواهم بهترین باشم اما بهترین بودن، در کنار بهترین ها معنا دارد و من برای موفقیت خود، نیاز جدی به موفقیت کریم بنزما دارم.

خولن لوپتگی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید نیز در نشست خبری خود گفت: به عقیده من هم در نتیجه بازی به پیروزی رسیدیم و هم در اخلاق و فرهنگ، ما عالی بودیم، بازیکنان بسیار متحد هستند و به درخواست جدی من توجه کرده اند. از آنها خواسته ام امسال به الگوی رفتاری در لالیگا تبدیل شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس