کد خبر 890231
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳
استقلال ایران و السد قطر

مدیر عامل ایرانی باشگاه شارلوای بلژیک اظهارات جدیدی درباره انتقال ملی‌پوش ایرانی به کلوب بروژ بیان کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از  الرای، تیم‌های الدحیل و السد دو نماینده قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند و جالب این که هر دو تیم در این مرحله با تیم های ایرانی رقابت  دارند. السد توانست در ورزشگاه آزادی با نتیجه‌ سه بر یک تیم فوتبال استقلال را از پیش رو بر دارد و از  طرف دیگر الدحیل هم در قطر با یک گل پرسپولیس را از  پیش رو برداشت.

لیگ قطر مانند دیگر لیگ‌های معتبر در این چند روز به خاطر بازی‌های  ملی تعطیل است. قطری‌ها برای حضور قدرتمندانه نمایندگان خود در لیگ قهرمانان آسیا دست به اقدام جالبی خواهند زد.

قرار است که در دیدار دوستانه تیم‌ ‌ملی فوتبال قطر برابر فلسطین از ملی پوشان الدحیل و السد استفاده نشود تا آنها در اختیار باشگاه‌های خود قرار گیرند و با آمادگی بیشتری در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند.

روزنامه الرای قطر با تیتر" لیگ قهرمانان آسیا مهم‌تر از  دیدار دوستانه برابر فلسطین است" نوشت: که باید در دیدار دوستانه برابر فلسطین به بازیکنان السد و الدحیل استراحت داده شود، چرا که در شرایط کنونی لیگ قهرمانان آسیا و مصلحت باشگاه مهم تر از تیم‌ ‌ملی است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • reza IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
    0 1
    چه ربطی به موضوع ایران وقطر داشت؟ فقط ببینید سم پاشی هارو علیه کیروش از صد تا کودتا بدتره نه اون دوتا تیم قطری فوقش دوتا بازیکن قطری داشته باشن نه پرسپولیس نماینده داره تو تیم ملی فقط دروازه بانشون که برانکو از خداشه به همشهریش بازی بده ....استقلال هم مشخصه تیمی که اونجوری تحقیر بشه تهران تو قطر میخواد چیکارکنه؟؟؟
    • GB ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
      0 0
      لطفا حرف الكی نزن از ۱۱ بازیکن السد فقط ۴تاش خارجی بودند .
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
    2 0
    ایران این کار رو وقتی می کنه خوب هست قطری ها بد!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس