کد خبر 890078
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
ملوان

مدیرعامل سابق ملوان گفت: در میان مسئولان باشگاه ملوان، عزمی برای حضور این تیم در لیگ برتر وجود ندارد.

به گزارش مشرق، حضور پنج ماهه در سمت مدیرعاملی باشگاه ملوان بندرانزلی و جدایی از این باشگاه توسط مسعود معمایی سوال‌های زیادی را به همراه داشت. معمایی این روزها یکی از گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه نساجی مازندران است و با او هم‌کلام شدیم تا در خصوص جدایی‌اش از ملوان و حضور احتمالی‌اش در نساجی موارد لازم را توضیح دهد.

مسعود معمایی در خصوص اینکه چه شد که مدت کوتاهی مدیرعامل ملوان بود، گفت: باوجودآنکه مردم انزلی عاشق تیم ملوان هستند ولی مسئولین امر علاقه‌ای ندارند که این تیم بتواند بار دیگر به سطح اول فوتبال ایران بازگردد و عزمی را ندیده و نمی‌بینم. در پنج ماه حضورم در این باشگاه، همه تلاشم را کردم تا ساختار مناسبی به تیم فوتبال ملوان بدهم. جایی که پر از جوانان مستعد است ولی مسئولین امر، حضور تیم در لیگ برتر را تهدیدی برای موقعیت‌شان می‌دانند، در حالی که من این موضوع را یک فرصت مناسب می‌دانم.

مدیرعامل سابق ملوان افزود: در انزلی مردم ثابت کرده‌اند که عاشق تیم شهرشان هستند. من در آبادان و تبریز هم حضور داشتم و با اطمینان می‌گویم که هیچ تیمی به اندازه ملوان در شهرش عاشق ندارد. با برد ملوان در اکثر مغازه‌ها شیرینی پخش می‌شود و در موقع باخت اخم مردم شهر مشخص است. برای من خیلی جالب است که چنین علاقه وافری در میان مردم وجود دارد اما مسئولان مایل نیستند تا از تیم ملوان حمایتی کنند که این تیم روزهای خوش گذشته در لیگ‌های قدس و آزادگان را تجربه کند.

وی افزود: بزرگانی چون غفور جهانی و عزیز اسپندار در انزلی حضور دارند که عمرشان را برای این تیم گذاشتند و سال ها بازیکن تیم ملی بودند. برای مرحوم سیروس قایقران، هرساله مراسمی باشکوه می‌گیرند و سالروز مرگ او را زنده نگه می‌دارند. من معتقدم در گوش هر کودکی که در انزلی متولد می‌شود، بعد از اذان نام ملوان را می‌برند که این‌چنین همه مردم عاشق تیم‌شان هستند. در انزلی هواداران استقلال و پرسپولیس نمی‌توانند تیم‌های خود را تشویق کنند و غریبه هستند. به نظرم باید به ملوان کمک شود تا به سطح اول فوتبال کشور بازگردد تا در این تورم و گرانی مردم برای تخلیه خود، جایی برای نشاط داشته باشند.

معمایی تأکید کرد: کسانی که در باشگاه ملوان زمام امور را برعهده گرفته‌اند،‌ از فوتبال خوششان نمی‌آید. من نمی‌دانم چرا این مدیران در این باشگاه حضور دارند. به من می‌گفتند چه معنی دارد 22 نفر دنبال یک توپ بدوند. باید باشگاه ملوان از نیروی دریایی که بودجه کافی برای حمایت از ملوان در لیگ برتر را ندارد، گرفته شود و به بخش خصوصی داده شود. تیم را می‌توان به منطقه آزاد انزلی داد تا با سرمایه‌گذاری مناسب، بار دیگر ملوان را به سطح اول فوتبال ایران برساند.

وی درباره اینکه اعلام شده از وی برای حضور در پست مدیرعاملی باشگاه نساجی مازندران دعوت به‌عمل آمده است، اظهار کرد: فرهاد صنیعی‌فر مالک این باشگاه با من صحبتی نکرده ولی با جواد نکونام که آدم دنیا دیده و فهمیده‌ای است و سرمربیگری تیم نساجی را برعهده دارد، حرف زدم. نکونام به من گفت مالک باشگاه به شدت علاقه‌مند است تا نساجی موفق باشد. من الان در سازمان ورزش شهرداری تهران مشغول به کار هستم و اگر پیشنهاد خوبی برای حضور در نساجی پیدا کنم، می‌توانم زمینه‌ساز پیشرفت بیشتر این تیم پرطرفدار شوم و آماده خدمت هستم.

منبع: آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس