کد خبر 889893
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶
ذوالفقارنسب

مربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: فهرست کی‌روش برای تیم ملی فوتبال ایران بسیار عجیب است او چطور بازیکنی مثل سردار آزمون را که از تیم ملی خداحافظی کرده دوباره دعوت کرده است این فوتبال ملی است نه محلی.

به گزارش مشرق، بیژن ذوالفقارنسب در مورد بازگشت کی‌روش به ایران اظهار داشت: کارلوس‌کی‌روش به از شایعه‌ها و بحث‌های گوناگونی که پیرامونش مطرح می‌شد، مجدداً به تیم مورد علاقه‌اش یعنی ایران برگشت و قراردادش را ظاهراً تا پایان جام ملت‌های آسیا تمدید کرده است.

 

وی افزود: یک نکته بسیار مهم این است که اگر کی‌روش موفق شود تیم ملی را به فینال جام ملت‌های آسیا برساند، قراردادش دوباره تمدید می‌شود و دو سه سال دیگر او در فوتبال ما حضور خواهد داشت که این انگیزه بالایی برای کارلوس‌ کی‌روش است و می‌تواند به نفع فوتبال ما هم باشد، اما اگر به هر دلیل کی‌روش نتواند در جام ملت‌های آسیا موفق شود، آن موقع خودش و عواملش بهانه‌ها و موانع‌ها را رو می‌کنند و دنبال مقصر می‌گردند و موج منفی در فوتبال ایران به راه می‌افتد.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد فهرست جدید کی‌روش که برای روزهای فیفا اعلام شده است،‌ گفت: لیست تیم ملی بسیار عجیب است تعدادی از بازیکنانی انتخاب شده‌اند که یا باشگاهی ندارند، یا بازی‌های بسیار کمی برای باشگاه‌شان انجام داده‌اند. سعید عزت‌الهی، رامین رضائیان و مجید حسینی از این دست بازیکنان هستند یا حتی حسین حسینی دروازه‌بان ذخیره استقلال در این فصل هنوز بازی نکرده است که به تیم ملی دعوت شده است.

ذوالفقارنسب با اشاره به دعوت از مهاجمی مثل سردار آزمون که از تیم ملی خداحافظی کرده،‌گفت: سردار آزمون بازیکن بسیار خوبی است اما او رسماً از تیم ملی خداحافظی کرد و در این مورد بیانیه داد،‌این بازیکن چگونه دوباره به تیم ملی دعوت شده است، اینجا فوتبال ملی است نه فوتبال محلی که بخواهند مشکلات را شخصی حل کنند.

وی با اشاره به تعداد زیادی ملی‌پوشان استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: کی‌روش تعدادی از بازیکنان را هم فراموش کرده یا ذهنیتی در مورد آنها نداشته است به هر حال این فهرست پرده‌ای بین دو تیم استقلال و پرسپولیس ایجاد کرده است. 6 ـ‌7 بازیکن از استقلال به تیم ملی دعوت شده‌‌اند و از پرسپولیس فقط یک بازیکن به تیم ملی دعوت شده است این مسائل شبهه‌برانگیز و مسئله‌ساز هستند.

ذوالفقارنسب با اشاره از دعوت کاوه رضایی گفت:‌آنچه که قابل توجه است اینکه دعوت از کاوه رضایی که بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال ایران محسوب می‌شود خوب و مناسب است کاوه رضایی در بلژیک و تیم بروژ بازی می‌کند و با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا هم حضور خواهد داشت.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد احتمال قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: کی‌روش کار بسیار بسیار سختی پیش‌رو دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    11 8
    انتخاب بازیکنان تیم استقلال برای حضور در تیم ملی متاسفانه دوستی خاله خرسه است از یکسو موجب تحریک پرسپولیسی ها می شود و از طرف دیگر باعث کوچ آنها از تیم می شود نگاه کنید بخاطر جام جهانی چه بلایی سر تیم استقلال آمد؟ روزبه چشمی مصدوم شده مجید حسینی، امید ابراهیمی، امید نورافکن و... از تیم استقلال به تیمهای دیگر رفتند
  • چرتپوليس IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    37 15
    يه جمله هم از... بشنويد - ببخشيد جناب تيم به ليگ دو ببر شما چكاره اي كه كي روش چكارمي كند يا نمي كند؟؟؟؟
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    10 15
    قرارداد جدیدش چقدر از بیت المال ما مردم آب خورده . فکر کنم کیروش بگه 50 میلیون دلار تاج هم بهش از بالا چراغ سبز دادن درجا میگه چشم
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    13 11
    این آقای ذالفقارنسب تا آنجا که میدونم غیر از خودش تمام مربیان تیم ملی راهمیشه مورد انتقاد داده!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    11 11
    کیروس سید جلال 35 ساله رو کنار گذاشت به بهانه سن بالا اما در لیست جدید 3 بازیکن 34 ساله رو دوباره به تیم ملی دعوت کرده با وجود ادعای جوانگرایی!
  • بازیکن سابق تیم ملی IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    8 13
    دوستان پرسپولیسی به هیچ عنوان نباید به حرکات کیروش واکنش نشون میدن کیروش کاملآ عمدا این حرکات رو می کنه بعد در یک گوشه منتظر میشه تا برانکو یا ..با مصاحبه بیانیه و...واکنش نشون بدن بعد کل ناکامی احتمالی در جام ملت ها رو مثل عدم صعود جام جهانی روی سر برانکو و پرسپولیس خراب خواهد کرد اصلا تاکتیک اخلاقی نیست ولی این مربی نشون داده اخلاقیات برای اون بعد از موضوعات فنی هست اصولا علت تمام این حرکات رادیکال کیروش علیه پرسپولیس از یک سال گذشته که اعلام شد برانکو ممکن هست جانشین کیروش بشه همینه از پارسال تا الان چندین بازیکن رو از پرسپولیس به بهانه تیم ملی فراری دادن مثل محرمی و با رفتن از پرسپولیس به تیم ملی دعوت می کنه چند بازیکن هم که می خواستن بیان پرسپولیس از ترس کیروش نیامدن اگر دقت کنید هدف اصلی اون نتیجه نگرفتن برانکو هست تا از ایران بره حتی به قیمت نابودی پرسپولیس در آسیا قبل از مهمترین بازی با افت روحی اونها با این فهرست بحرحال فوتبال ایران خیلی ها رو به خودش دیده کیروش هم خواهد رفت ولی این رفتار اون به یاد مردم خواهد ماند
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    4 2
    با سلام .مشرق شما فکر نمی کنید
  • سید IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    12 8
    آقای بیژن ذوالفقارنسب استاد و پیشکسوت قابل احترامند اما معمولاً القاء منفی یشان بیشتر از مثبت است.
  • حسن IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    4 7
    استقلال همین رو کم داشت.تیم نصفه و نیمه حالا نصف همون نصف هم رفتند .
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    7 14
    کیروش بخاطر لج بازی با برانکو دیگه شورشو دراورده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس