کد خبر 889457
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹
سردار موسی کمالی

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از معافیت قهرمانان مسابقات آسیایی جاکارتا خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار موسی کمالی با اشاره به قانون سرباز قهرمان و معافیت‌های در نظر گرفته شده در این قانون اظهار کرد: براساس قانون سرباز قهرمان، ورزشکارانی که در مسابقات جاکارتا عنوان قهرمانی را کسب کرده  باشند با توجه به آن که این مسابقات زیر نظر کمیته المپیک برگزار می‌شود از خدمت سربازی معاف خواهند شد.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح افزود: بر این اساس اعضای تیم ملی والیبال که امروز موفق به کسب مدال طلای مسابقات آسیایی جاکارتا شدند نیز از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

سردار کمالی در پایان خاطرنشان کرد: در قانون مذکور قهرمانان بازی‌های المپیک و پارالمپیک، بازی‌های آسیایی و پارآسیایی و مسابقات جهانی از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
    0 0
    آقای کمالی تورا به پیر و پیغمبر و شرافت سربازی جهاد را با تفریح خلط نکنید اگر این بازی را شروع کنید دیگه نمی تونید جمعش کنید سربازی در نیروهای مسلح چه ربطی به وزارت تفریحی ورزش و .. دارد - سربازان قهرمانان واقعی هستند - تربیت بدنی را در بدنه نیروهای مسلح توسعه بدهید همه این پهلوون پنبه هارا به رقابت تفریحی دعوت کنید.
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
    0 0
    آقا کلا بیایید سربازی رو تخته کنید بره به خدا زندگی ما متاهل های بدون سربازی گیر کرده
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
    0 0
    آقای کمالی به قهرمانان واقعی یعنی همان سربازان عزیز وطنم در مرزها چی می دهید ای کاش مزیت کار آن قهرمانان را به اندازه تفریحات نمایشی ارزش قائل شوید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس