کد خبر 889239
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
معین

یک عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره عضویت عبدالله نوری، صفایی فراهانی، محسن هاشمی و مصطفی معین به این شورا به ارائه توضیحاتی پرداخت.

به گزارش مشرق، نشریه سازندگی وابسته به حزب کارگزاران در جدیدترین شماره خود به دعوت شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان از چهار شخصیت سیاسی این جریان همچون عبدالله نوری، محسن هاشمی، صفایی فراهانی و مصطفی معین اشاره داشته است.

تاکید نشریه سازندگی برای دعوت از این چهار فرد در حالی است که عبدالله نوری طبق گفته حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران تصریح کرده که به شورای عالی اصلاح‌طلبان نمی‌آید و مصطفی معین نیز هم‌اکنون عضو این همین شوراست!

بیشتر بخوانید:

دوئل بی‌سابقه دو حزب دولتی پس از ناکامی در مجلس

یک عضو شورای عالی اصلاح‌طلبان در خصوص همین مسئله به ارائه توضیحاتی پرداخت و اظهار داشت: قرار شده در خصوص عضویت افراد حقیقی در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان قرار بود که نیمی از افراد را رئیس دولت اصلاحات و نیم دیگر را شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بررسی و انتخاب کند.

وی افزود: طبق آخرین پیگیری‌های بنده شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هنوز در خصوص این مسئله به جمع‌بندی نرسیده است اما احتمالا یکشنبه هفته جاری در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند.

این عضو شورای عالی اصلاح‌طلبان درباره دعوت از افراد حقیقی برای عضویت در این شورا گفت: از افراد زیادی دعوت شده و این صرفا یک دعوت است هرچند شنیده می‌شود که برخی از افراد دعوت شده تمایلی به حضور در شورا ندارند.

وی اضافه کرد: البته مصطفی معین هم اکنون عضو شورا است اما خیلی تمایلی به حضور و شرکت در جلسات ندارد بنابراین مگر می‌شود از یک عضو مجددا برای عضویت دعوت شود؟

به گزارش فارس، حزب کارگزاران در تلاش است که عبدالله نوری وزیر کشور دولت مرحوم هاشمی رفسنجانی را به ریاست و مدیریت شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در بیاورد.

اولین بار غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی این پیشنهاد را مطرح کرده بود و با واکنش برخی از طرفداران و یاران محمدرضا عارف رو به رو شده بود.

مدیریت ضعیف محمدرضا عارف در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و فراکسیون امید سبب شده که برخی اصلاح‌طلبان سیاست تغییر وی را دنبال کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس