کد خبر 888658
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
خانه موزه هاشمی

سوم شهریور سالروز تولد مرحوم آقای اکبر هاشمی رفسنجانی است. شهرداری تهران شهر را به این مناسبت و بخاطر افتتاح خانه موزهء وی پر از بیلبورد های تبلیغاتی کرد.

به گزارش مشرق، سوم شهریور سالروز تولد مرحوم آقای اکبر هاشمی رفسنجانی است. شهرداری تهران شهر را به این مناسبت و بخاطر افتتاح خانه موزهء وی پر از بیلبورد های تبلیغاتی کرد. در این اسراف ها و این بزرگنمایی های بیهوده و وقتی منفعت عمومی نداشته و هرکس نمیتوانسته در افتتاح آن خانه موزه شرکت کند، شخص آقای محسن هاشمی و سایر وابستگانش در شهرداری تهران و شورای شهر، مقصرند. آنقدری بیلبورد زدند که در چهاردهم خرداد و نیمه شعبان هم اینقدر تبلیغات نکردند؛ خصوصا در شمال تهران.

حالا ایام عید ولایت و امامت است. امروز در مترو چشم چرخاندم و هنوز بنر های ماه رمضان در قطار ها چسبیده بود. خیلی از بیلبورد های قبلی هنوز تعویض نشده بودند و دوست داشتم ببینم که در پایتخت تنها کشور شیعه جهان، اکبر اعیاد مردم آن با اجلال تکریم میشود که ندیدم.

اگرچه به قول حضرت امام(ره) مسئله غدیر فقط مولودی خوانی نیست اما بزرگداشت با ژرفای غدیر یعنی بزرگداشت کلام وحی، سنت نبوی و بالاترین ارزش های انسانی -یعنی عدالت- است. چیزی که شهرداری تهران خودش محتاج ترین ارگان ها به رعایتش هست و آن فقید غریق نیز از جمله کسانی بود که در این زمینه از ضعف مبرزی برخوردار بوده است.

منبع: رجا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس