کد خبر 888394
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
بوکس

سجاد کاظم زاده نماینده وزن 69 کیلوگرم کشورمان در مرحله یک چهارم بوکسور تایلندی را شسکت داد و مدال برنز خود را قطعی کرد.

به گزارش مشرق، دهمین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی اندونزی در حالی از صبح امروز(سه شنبه) آغاز شده است که سجاد کاظم زاده نماینده وزن 69 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف نماینده تایلند رفت و برابر او شکست خورد تا از گردونه رقابت ها حذف شود. 

کاظم زاده نماینده وزن 69 کیلوگرم کشورمان در نخستین مبارزه خود موفق به شکست حریف قدرتمند فیلیپینی شده بوده بود و برای رسیدن به مرحله یک چهارم از سد حریف ژاپنی عبور کرده بود. 

روز گذشته نیز،‌ سیدشاهین موسوی نماینده وزن 75 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان در نخستین مبارزه مقابل بوکسور سوری به برتری دست یافت و به مرحله یک هشتم راه یافت.

امید احمدی صفا نماینده وزن 49 کیلوگرم کشورمان در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا،  در مرحله یک‌هشتم نهایی بازی‌های آسیایی مقابل نماینده کره شمالی شکست خورد و از رسیدن به دور بعدی مسابقات بازماند و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

تیم ملی بوکس ایران با سه نماینده راهی بازی‌های آسیایی اندونزی شده است، اکبراحدی به عنوان سرمربی تیم و علی مظاهری نیز به عنوان مربی تیم ملی بوکس در این رقابت‌ها کنار تیم ملی حضور دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس