کد خبر 888324
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
کوراش

در آغاز رقابت‌های کوراش بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، نمایندگان ایران تا کنون دو برد و دو باخت کسب کرده‌اند.

به گزارش مشرق، در دهمین روز از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ ، چهار کوراش کار ایران  در بخش مردان به مصاف حریفان خود رفتند که تا کنون دو برد و دوباخت کسب کردند.

 در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها ابتدا بهزاد وحدانی و قنبرعلی قنبری در وزن ۶۶- به ترتیب با چان هائوچنگ چین تایپه و سانزار عثمان‌نالیف قرقیزستانی به مبارزه پرداختند که وحدانی ۱۰ بر صفر شکست خورد و قنبری با همین نتیجه به برتری رسید و به مرحله یک هشتم پایانی صعود کرد تا با حریفی از قزاقستان به مبارزه بپردازد.

 سپس جعفر پهلوانی و محمدعلی ذاکری دو نماینده ایران در وزن ۹۰+ کیلوگرم  به ترتیب به مصاف نبی محمد خورکاشف تاجیکستانی و منصور سروری از افغانستان رفتند که در پایان پهلوانی ۱۰ بر صفر حریف خود را شکست داد و راهی مرحله بعد شد که در این مرحله با نماینده هند مبارزه می‌کند، اما ذاکری یک بر صفر نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

  در بخش بانوان هم طاهره آذر پیوند در وزن ۵۲- دور نخست را استراحت کرد و در یک هشتم نهایی به مصاف بوتاگوژ دیوسمباویوا از قزاقستان می‌رود.

 ایران در این بازی‌ها ۱۲ ورزشکار در بخش کوراش دارد که از امروز ( ۶ شهریور) رقابت‌هایشان را آغاز کردند و تا دو روز آینده در سایر وزن ها ادامه دارد.

این رشته زیر نظر فدراسیون جودو قرار دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس