کد خبر 888206
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
کرم پور

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدم توانایی دولت در مهار قاچاق کالا و ارز چیست، گفت:‌چگونه صدها کانتینر کالا به کشور قاچاق می‌شود و کسی آنها را نمی‌بیند.

به گزارش مشرق، کوروش کرم‌پور حقیقی در جریان سؤال از رئیس‌جمهور در نشست علنی امروز مجلس سه‌شنبه (6 شهریور 97) گفت: امروز حضور رئیس‌جمهور در مجلس برگ زرینی از پاسخگویی مسئولین این نظام به مردم است و ما این امر را وظیفه خود می‌دانیم.

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس اظهار داشت:‌آقای رئیس‌جمهور مگر رهبر معظم انقلاب نفرمودند اگر کالایی به صورت قاچاق وارد کشور شد در انظار عمومی به آتش کشیده شود. همه ما شنیدیم ایشان فرمودند مراد من از قاچاق فلان کوله‌بر ضعیف نیست. قاچاق‌های سازمان یافته بزرگ را می‌گویم.

بیشتر بخوانید:

فولادگر: آقای روحانی! آیا به تحلیل سال 92 خودتان پایبندید؟

وی افزود:‌ آیا پش از شنیدن این جملات اساسا حرفی باقی می‌ماند که من نماینده در باب قاچاق و راه مبارزه با آن مطرح کنم؟ آیا دستور قاطع مقام معظم رهبری درباره برخورد قاطع با قاچاقچیان عمده حتی در یک مورد اجرا شده است؟

کرم‌پور خاطرنشان کرد: عدم توانایی دولت در مهار قاچاق کالا و ارز چیست. موانع و مشکلات پیش روی شما در جلوگیری از قاچاق کالا و ارز چیست؟ آقای رئیس‌جمهور خطر جدی است و لازم است با جدیت تمام  با آن مبارزه شود. لطفا نفرمایید نمی‌شود و نمی‌گذارند.

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: چگونه صدها کانتینر کالا قاچاق می‌شود و کسی آنها را نمی‌بیند. آقای رئیس‌جمهور مگر نه اینکه معضل بزرگ کشور ما، بیکاری است. آیا مبارزه جدی با قاچاقچیان عمده خدمت بزرگ در جهت ایجاد اشتغال جوانان نیست؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد GR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
    2 0
    حرف حق زد/شما برو شهرستان بندرعباس یا بندر دیلم یک وانت کالا حمل کن ده جا ایست بازرسی جلویت را می گیرند اما خودرو های جور وا جور ولوکس راحت از گمرک به مقاصد موردنظر حمل میگردد چه کسانی پشت این گمرکات مخفی هستند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس