کد خبر 888079
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰
محمّدحسن رحیمیان

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: جمنا فراگیرتر و قوی‌تر از گذشته در راستای وحدت نیروهای انقلاب حرکت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمّدحسن رحیمیان رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) عصر امروز(دوشنبه ۵ شهریور) در اوّلین نشست برگزیدگان اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب که در سالن اجتماعات مسجد امام‌صادق(ع) برگزار شد با بیان اینکه ما همواره در طول تاریخ، ریزش‌هایی داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: در مقابل، جنبه ایجابی نیز فوق‌العاده‌ست و رویش‌ها، قابل توجه است.

وی ادامه داد: اگر سال ۴۱ که آغاز نهضت امام بود، پنجاه نفر در کل کره پیدا نمی‌شد که جان خود را برای امام زمان(عج) بدهند امروز میلیون‌ها نفر در کره زمین وجود دارند که حاضر هستند جان خود را در راه امام‌زمان و نایبش بدهند.

رحیمیان خاطرنشان کرد: در آن دوران، برخی مراجع می‌گفتند ما جرات نمی‌کنیم کاری بکنیم که خونی از دماغ کسی خارج بشود.

وی با اشاره به ضعف دشمنان گفت: اسرائیل اگر یک درصد احتمال می‌داد می‌تواتد حزب‌الله را شکست دهد، بدون اندکی تردید این کار را می‌کرد.

رحیمیان با بیان اینکه نباید با دیدن کف‌های روی آب، خود را ببازیم، تصریح کرد: اگر چند نفر جاهل تحت القائات دشمن حرکتی انجام می‌دهند، باید طرف دیگر قضیه را هم دید.

وی به ایجاد داعش توسط آمریکا اشاره کرد و گفت: اگر میلیاردها تومان هزینه می‌کردیم تا تفاوت اسلام ناب را با اسلام دروغین، به دنیا نشان دهیم، به اندازه‌ ایجاد داعش توسط آمریکا نمی‌توانستیم.

رحیمیان با تاکید بر اینکه باید توطئه دشمنان را برای القای تاریکی و ناامیدی در کشور خنثی کنیم، تصریح کرد: باید کمربندها را برای تحقق آن چیزی که قرار است قطعاً در نظام محقق شود ببندیم.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ، حتی سیم‌خاردار را به سختی می‌توانستیم تهیه کنیم، گفت:  از مراحل سختی عبور کرده‌ایم و از این مرحله هم عبور خواهیم کرد.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: جبهه مردمی دستاورد خوبی در دور گذشته داشته و ما اطمینان داریم که به لطف خدا و تجربه ارزشمندی که اندوخته‌ایم، تشکیلات فراگیرتر و قوی‌تری نسبت به گذشته داشته باشیم و با حداکثر نقاط قوت و کم ترین ضعف‌ها، به سمت وحدت همه نیروهای انقلاب حرکت کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس