برنج

سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده در نامه‌ای به سازمان‌های صنعت معدن و تجارت 31استان موضوع قیمت برنج هندی 1121 و پاکستانی باسماتی اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده در نامه‌ای به سازمان‌های صنعت معدن و تجارت 31استان موضوع قیمت برنج هندی 1121 و پاکستانی باسماتی اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

رشد قیمت فراتر از تورم در ۱۰ گروه کالایی +جدول

در این نامه آمده است در راستای ضرورت نظارت بهینه بر قیمت و توزیع کالاهای اساسی بهره‌مند از ارز رسمی و مطابق بررسی اسناد و مدارک دریافتی از شرکت‌های وارد کننده انواع برنج حداکثر قیمت فروش کیفی‌ترین برنج هندی1121 و پاکستانی در مبادی ورودی کشور و قیمت مصرف کننده مطابق جدول ذیل اعلام می‌شود.

در بخشی از این نامه آمده است:

1- به قیمت‌های فروش وارد کننده برای توزیع در سراسر کشور کرایه حمل مطابق اسناد و مدارک مثبت (بدون تغییر در قیمت فروش مصرف‌کننده) قابل اعمال خواهد بود.

2- چنانچه بر اساس نوع برنج کیفیت، زمان خرید و ... قیمت‌های مورد عمل و جاری در سطح استان پایین‌تر از نرخ‌های فوق باشد، قیمت‌های جاری مستند به اسناد و مدارک مثبت و اعمال ضوابط قیمت‌گذاری توسط سازمان صنعت معدن و تجارت استان ملاک عمل خواهد بود.

3- قیمت‌های مندرج در جدول فوق حداکثر قیمت اعمالی خواهد بود و عرضه با قیمت‌های پایین‌تر به مصرف‌کنندگان در هر شرایطی اقدامی شایسته و مورد تقدیر می‌باشد.

لطفا دستور فرمایید بر اساس نرخ‌های فوق اقدامات لازم معمول و با تخلفات احتمالی در این بخش برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس