کد خبر 887536
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
بهنام محمودی

بهنام محمودی در واکنش به صحبت‌های رئیس فدراسیون والیبال مبنی بر کمک‌های او به مناطق محروم برای کسب صندلی فدراسیون واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، احمد ضیایی یکی از روسای فدراسیون بازنشسته است که با ابلاغ قانون منع به کار گیری بازنشستگان باید صندلی ریاست را تحویل دهد. در چند روز گذشته خبرهایی از کمک‌های یکی از پیشکسوتان والیبال به هیات‌های استانی با هدف کسب صندلی ریاست منتشر شد که امروز (یک شنبه) احمد ضیایی، رئیس فدراسیون والیبال از کمک‌های بهنام محمودی به هیات‌های استانی والیبال انتقاد کرد و این کار را غیراخلاقی دانست.

بهنام محمودی درباره حواشی پیش آمده و اهدای اقلام ورزشی به روسای هیات‌های استانی گفت: کسانی که این حواشی را ایجاد می‌کنند باید به والیبال کمک کنند تا حاشیه سازی نشود. من سال‌هاست که به مناطقی که کم‌تر مورد توجه قرار می گیرند و استعدادهای خوبی دارند  با ارسال اقلام ورزشی از جمله توپ، تور و... کمک می‌کنم و مربوط به الان نمی‌شود، شاید خبر این کمک‌ها دیر به گوش دوستان رسیده است.

او در ادامه افزود: در بسیاری مواقع هزینه کردم و تیم داری در بخش بانوان و مردان با  اسم خودم(بهنام) را انجام داده‌ام چرا که خودم را مدیون والیبال می‌دانم. به خاطر اینکه حواشی برای والیبال به وجود نیاید مصاحبه‌ای انجام نداده‌ام چون شخص محمودی مهم نیست و والیبال باید در آرامش باشد.

محمودی همچنین به قول‌های ضیایی در روز انتخابات والیبال اشاره و خاطر نشان کرد: ضیایی بهتر است که حواسش به والیبال باشد و قول هایی را که در روز انتخابات داده است عملی کند چرا که مردم و خانواده والیبال منتظر تحقق وعده ها هستند.

وی افزود: مدیران والیبالی که ماهیانه ۳۰-۴۰ میلیون در آمد دارند بخشی از آن را صرف مناطق محروم کنند. من چندین سال است که به مناطق محروم کمک می کنم. فروزان قول داده بود ۱۰۰ میلیارد به والیبال ارومیه کند اما در حال حاضر شاهد شرایط نا به سامان والیبال ارومیه هستیم که مهد والیبال است و  جوانانی مانند سعید معروف، پرتو و ... به والبیال معرفی شدند.

کاپیتان اسبق تیم ملی تصریح کرد: والیبال باید در آرامش باشد تا با کسب نتایج خوب دل مردم را شاد کند، همانطور که در شرایط بد اقتصادی ورزشکاران ما در بازی‌های آسیایی با کسب مدال دل مردم را شاد می‌کنند. بنده نه تنها این بار بلکه در سال‌های کذشته نیز به والیبال کمک کرده‌ام، نه به خاطر ریاست در والیبال چرا که ریاست فدراسیون در این شرایط کار بسیار سختی است. هنوز زمان لیگ مشخص  نیست، شرایط مالی و اسپانسری خوبی در والیبال وجود ندارد و با این وضعیت والیبال آسیب خواهد دید.

محمودی در پاسخ به این سوال که پس هدف گذاری برای ریاست فدراسیون والیبال ندارد؟ گفت: هر زمان که به صلاح خانواده والیبال باشد و صلاح بدانم حضور خواهم داشت، همانطور که در انتخابات گذشته صلاح دانستم و آمدم اما حراست و وزارت ورزش صلاح نداست و یک روز مانده به انتخابات و ساعت ۱۰ شب از من خواستند تا کنار بکشم. من نیز مصلحت اندیشی کردم و کنار کشیدم.

او ادامه داد: اعتقاد دارم بخش خصوصی و کسانی که بضاعت مالی خوبی دارند باید به والیبال کمک کنند و من دست آنها را می بوسم. کسانی که در این زمینه حرفی دارند من مشکلی ندارم، بیایند و در یک  برنامه زنده با یکدیگر صحبت کنیم. در حال حاضر ضیایی رئیس فدراسیون والیبال است و من نیز تا جایی که بتوانم به والیبال و ضیایی کمک خواهم کرد چون از بدنه والیبال هستم و والیبال باعث دلخوشی مردم می‌شود.

بهنام محمودی در پایان گفت: هر کسی که می توانند به والیبال کمک کند من حاضرم تا کمک‌های آنها را دریافت و در مناطق کم‌تر مورد توجه قرار گرفته و پر از استعداد ارسال کنم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس