کد خبر 887207
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
خط پایان دو ماراتن

هیروتو اینوئو دونده‌ی ژاپنی مدال طلای دوی ماراتون بازی‌های آسیایی را به خود اختصاص داد.

به گزارش مشرق، اینوئو در آخرین مترهای باقیمانده از مسیر با الحسن العباسی دونده‌ی بحرینی رقابتی تنگاتنگ و شانه به شانه داشت ولی در نهایت با اختلافی اندک جلوتر از حریف از خط پایان گذاشت تا مدال طلا را بدست آورد. 


این دونده‌ی ژاپنی مسیر مسابقه را با ثبت زمان 2 ساعت و 18 دقیقه و 22 ثانیه طی کرد و در نهایت با اختلاف کمتر از 1 متر با العباسی درحالیکه دستهایش را باز کرده بود از خط پایان گذشت. این دو دونده در هوای گرم و شرجی جاکارتا در پنج کیلومتر پایانی مسیر با هم رقابتی تنگاتنگ داشتند و مدام از هم سبقت می‌گرفتند. 


آنها با هم وارد استادیوم شده و در حالی از آخرین پیچ مسیر عبور کردند که شانه به شانه‌ی یکدیگر قدم برمی‌داشتند. درحالیکه دو دونده به سمت خط پایان حرکت می‌کردند العباسی تلاش کرد با حرکت به سمت حاشیه‌ی داخلی پیست از اینوئو سبقت بگیرد. در این لحظات کمتر از 50 متر به پایان مسیر باقی مانده بود. اما العباسی در حین تلاش برای اجرای این تکنیک به پای دونده‌ی ژاپنی برخورد کرد و تعادل خود را از دست داد تا از حریف عقب بیفتد. 


هوای گرم و شرجی جاکارتا باعث شد از 21 شرکت‌کننده‌ی مسابقه‌ی دوی ماراتون، شش نفر نتوانند مسیر مسابقه را به پایان برسانند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس