پارالمپیک

قیمت بلیت‌های دیدارهای رشته‌های مختلف ورزشی بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو و برخی سیاست‌های حمایتی در این باره از سوی برگزارکننده اعلام شد.

سرویس ورزش مشرق، پس از بررسی ها بسیار، کمیته برگزاری المپیک و پارالمپیک 2020 قیمت بلیت های دیدارهای این رویداد را به صورت تخصصی اعلام کرد که آن را در بیانیه خود "مناسب" توصیف کرده و عنوان داشته که بیش از هفت هزار ین (واحد پول کشور ژاپن) نخواهد بود که در تبدیل آن به تومان با ارز دولتی (مبنای محاسبه تمام قیمت های تومانی در این مطلب، ارز دولتی است)، رقمی معادل 265 هزار تومان می شود. برگزار کننده مسابقات، هدف از این سیاست گذاری و قیمت متعادل این بلیت ها را حضور خانواده ها و جوانان در ورزشگاه ها عنوان کرده که با توجه به ارزیابی قیمت ها، به نظر می رسد این پیش بینی در توکیو محقق خواهد شد.

بلیت مراسم افتتاحیه و اختتامیه پارالمپیک 2020 از هشت هزار تا 150 هزار ین (300 هزار تا بیش از 50 میلیون تومان) قیمت گذاری شده است. بلیت دیدارهای ورزشی نیز از 900 تا 7000 ین (35 هزار تا 265 هزار تومان) عنوان شده که به نظر می رسد این قیمت مناسب، موجب استقبال ویژه ژاپنی ها شود.

در سیستم طراحی بلیت، قیمت های ارزان متعلق به کودکان، شهروندان جوان و افراد تعریف شده خاص است که می توان آن را نوعی بسته حمایتی جهت ترویج فرهنگ توجه به ورزش های پارالمپیکی دانست. از سویی، طرحی نیز توسط برگزار کننده بازی ها به تصویب رسیده که هدف از آن حضور یک میلیون دانش آموز از سراسر ژاپن در جریان این دو رویداد در ورزشگاه ها است که بخشی از بلیت ها نیز بدان ها اختصاص خواهد یافت. البته، برای هواداران دارای معلولیت و ویلچری که قصد حضور در محل برگزاری مسابقات را دارند نیز تسهیلات ویژه ای طراحی شده که در آینده اعلام خواهد شد.

جدول هزینه بلیت رقابت های ورزشی و مراسم افتتاحیه و اختتامیه پارالمپیک 2020 که براساس ین (واحد پول ژاپن) اعلام شده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    2 0
    50 میلیون!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس