کد خبر 886972
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲
مجتبی ذوالنور نمایه

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی از تغییر زمان بازدید اعضای این کمیته از تأسیسات هسته‌ای نطنز خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید اعضای این کمیته از تأسیسات هسته‌ای نطنز که قرار بود در هفته گذشته انجام شود، اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار بود اعضای کمیته هسته‌ای مجلس روز دوشنبه گذشته (29 مرداد) بازدیدی از تأسیاست هسته‌ای نطنز داشته باشند که این سفر انجام نشد.

بیشتر بخوانید:

پای بازرسان آژانس انرژی اتمی چگونه به ایران باز شد؟

وی در تشریح علت لغو بازدید اعضای کمیسیون هسته‌ای مجلس از تأسیسات نطنز در روز دوشنبه هفته گذشته، افزود: با توجه به تعطیلات پایان هفته و فرا رسیدن موسم عید قربان و برنامه‌ریزی‌ها نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه، بازدید از تأسیسات هسته‌ای نطنز در روز دوشنبه هفته گذشته لغو و به زمان دیگری موکول شد.

 رئیس کمیته هسته‌ای مجلس تصریح کرد: بازدید اعضای کمیته هسته‌ای مجلس از تأسیاست هسته‌ای نطنز به روز دوشنبه (5 شهریور) موکول شد.

نماینده مردم قم در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: بازدید متناوب و مستمر از تأسیسات هسته‌ای کشور در دستورکار اعضای کمیسیون امنیت ملی، به‌ویژه کمیته هسته‌ای مجلس قرار دارد و گزارش نظارت و بازدیدها، تقدیم هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس