تروريست (2).jpg

ده ها هزار تن از عناصر گروه های تروریستی مختلف در غرب استان حلب، شمال شرق استان لاذقیه، شمال و شمال غرب استان حماه به همراه بخش های وسیعی از استان ادلب حضور دارند.

به گزارش مشرق، در هفته های گذشته پس از پاکسازی استان های جنوبی سوریه (درعا و قنیطره)، شمار زیادی از نیروهای ارتش به همراه تجهیزات سنگین نظامی به مناطق شمالی اعزام شدند تا خود را برای پاکسازی آخرین پایگاه های گروه های تروریستی آماده کنند.

بیشتر بخوانید:

دروغی که تروریست‌های کلاه سفید در آینده نزدیک منتشر می‌کنند

در جال حاضر، غرب استان حلب، شمال شرق استان لاذقیه، شمال و شمال غرب استان حماه به همراه بخش های وسیعی از استان ادلب در اشغال دهها هزار تن از عناصر تروریستی است.

براساس اطلاعات به دست آمده، در حال حاضر، صدها گروه تروریستی مورد حمایت ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی در مناطق اشغالی شمال سوریه حضور دارند که به تفکیک استان ها به شرح ذیل معرفی می شوند:

1- شمال و شمال غرب استان حماه: گروه تروریستی «جیش العزه» بیشترین حضور را در مناطق اشغالی شمال استان حماه دارد که ارتباط عمیقی هم با گروه تروریستی هیات تحریر الشام (جبهه النصره) دارد.

به گفته منابع میدانی، «جمیل الصالح» فرمانده این گروه تروریستی به صورت مخفیانه و محرمانه با «ابو محمد جولانی» فرمانده گروه تروریستی هیات تحریر الشام بیعت کرده است.

به گزارش مشرق، گروه های تروریستی «جبهه النقاذ، هنگ ۱۱۱ به همراه جبهه الوطنیه لتحریر» در مناطق اشغالی استان حماه حضور چشمگیری دارند.  

۲- استان ادلب : حدود ۸۷ درصد این استان در اشغال گروه های تروریستی با ملیت «قفقازی، چچنی، ترکستانی و ...» است و فقط بخش های شرقی این استان سال گذشته به کنترل نیروهای سوری درآمد.

«فیلق الشام، ارتش ادلب الحر، گروه ترکمانیه ساحلی اول و دوم، گروه پیاده نظام اول و دوم، ارتش نخبه، ارتش النصر، تیپ شهدای اسلام در داریا، تیپ الحریة وگروه ۲۳، احرارالشام، نورالدین زنکی، ارتش الاحرار، الویه صقور الشام و تجمع دمشق» از جمله گروه های تروریستی به شمار می آیند که در مناطق اشغالی استان ادلب حضور دارند.

اما گروه تروریستی هیات تحریر الشام که متشکل از دهها گروهک تروریستی است، بخش های وسیعی از استان ادلب و مناطق مرزی مشترک با کشور ترکیه را در اشغال دارد؛ عناصر تروریستی حزب الترکستانی که ملیت چینی دارند در منطقه «درکوش» در حومه شهر جسر الشغور مستقر و وابسته به گروه تروریستی هیات تحریر الشام هستد.

به گزارش مشرق، عناصر گروه های تروریستی «حراس الدین و انصارالتوحید به فرماندهی ابوذیاب سرمین که در استان ادلب و ارتفاعات شمال شرق لاذقیه نیز حضور دارند، تحت گروه مشترک «حلف نصره الاسلام» فعالیت می کنند و وابسته به گروه تروریستی هیات تحریر الشام هستند.

۳- استان حلب: گروه های تروریستی هیات تحریر الشام، نور الدین زنکی، احرار الشام، ترکمانیه ساحلی اول و دوم (تحت حمایت مستیم دولت ترکیه) بیشترین حضور را در مناطق اشغالی غرب استان حلب دارند.

۴-  گروه های تروریستی با ملیت های چچنی و قفقازی از جمله «حراس الدین، حزب الترکستانی، ترکمانیه ساحلی اول و ترکمانیه ساحلی دوم، جنود الشام به فرماندهی مسلم الشیشانی، حرکه قفقاز به فرماندهی عبد الحکیم الشیشانی و جیش العسر» در شمال شرق استان لاذقیه حضور محسوس دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
    45 8
    تف به شرفشون مثل اصلاح طلبای ما ادم فروشن
  • US ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
    13 4
    این جونورا هم دارن نفسای آخرشونو می کشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس