کد خبر 886951
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷
میرشاد ماجدی

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال سال‌ها است که نشان داده مقابل تیم‌های قدرتمند به خصوص در ورزشگاه آزادی بباز نیست ولی من معتقدم بازی برگشت در قطر چالش بزرگ استقلال خواهد بود.

به گزارش مشرق، میرشاد ماجدی در خصوص اینکه ارزیابی‌اش از دیدار دو تیم استقلال و السد قطر چیست،‌ گفت: قبل از آنکه بخواهم به بازی استقلال و السد اشاره کنم باید پیرامون بازی استقلال و فولاد نکته‌ای را متذکر شوم. اگر اشتباه نکنم در این بازی 5 بازیکن خارجی در ترکیب دو تیم حضور داشتند که 2 بازیکن متعلق به فولاد(شیمبا و سوارز تارتار) و سه بازیکن متعلق به استقلال( نویمایر، الحاجی گرو و طارق همام) بودند. معمولاً بازیکن لژیونر به جایی می‌رود که بتواند کیفیت خودش را نشان بدهد ولی در مسابقه با فولاد هر 5 بازیکن خارجی در زمین کیفیت لازم را نداشته و چیزی بالاتر از بازیکنان ایرانی نشان ندادند.

وی افزود: حقیقتاً ما باید نگاهمان را نسبت به خریدهای خارجی عوض کنیم چگونه می‌شود بازیکنانی مثل ساموئل، جان‌واریو و یا تیام به فوتبال ایران می‌آیند و اصلاً باید بررسی کنیم این نفرات چگونه خریداری شده‌اند. به نظرم باید راهکاری در فوتبال ایران پیدا شود که اگر بازیکن خارجی به یک تیمی اضافه می‌شود حتماً توان او دو برابر بازیکنان ایرانی باشد. همین السد قطر ژاوی را می‌خرد و حالا گابی را هم آورده است. زمانی هندی‌ها سراغ کاناوارو رفتند و او را نیاورده بودند که فقط بازی کند بلکه از این بازیکن انتظار داشتند نمایش لیگ کشور را تغییر بدهد.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال تأکید کرد: زمانی که به عنوان معاون کمیته فوتسال فدراسیون تایلند مشغول به کار بودم، دکتر ویسنته سرمربی معروف آرژانتینی در آنجا حضور داشت و نکته مهمی را اشاره کرد، او به مسئولان فدراسیون تایلند گفت،‌اگر می‌خواهید کیفیت بازیکنان کشورتان بالا برود، باید آنها را با مشاهده کارهای تاکتیکی و تکنیکی به پیشرفت تشویق کنید. دقیقاً‌ فالکائو و فانینگ‌هو دو بازیکن سرشناس تیم ملی برزیل به مدت دو ماه در کنار بازیکنان تایلندی تمرین کردند تا آنها آموزش ببینند. فرآیند آموزش در تایلند به این شکل بود و شما ببینید آنها از چه راهکارهایی استفاده کردند. البته ممکن است با صحبت‌های من یک عده بگویند پول نداریم که بازیکن بخریم و در جواب باید گفت پس اگر قرار باشد بازیکن بی‌کیفیت جذب شود بهتر است اصلاً این کار را انجام ندهیم.

سرپرست و بازیکن سابق تیم استقلال در خصوص بازی روز دوشنبه مقابل السد گفت: استقلال سال‌ها است که نشان داده مقابل تیم‌های قدرتمند به خصوص در ورزشگاه آزادی بباز نیست ولی من معتقدم بازی برگشت در قطر چالش بزرگ استقلال خواهد بود. مطمئناً عرب‌ها پا پس نمی‌کشند و برای برد به زمین خواهند آمد،‌ اما بازی در ورزشگاه آزادی با آن رعب و وحشتی که استادیوم آزادی برای تیم‌های رقیب ایجاد می‌کند کار بسیار سختی است من مطمئن  هستم استقلال با نتیجه خوب می‌تواند با حداکثر امتیاز بازی روز دوشنبه را به پایان می‌رساند ولی برای بازی برگشت باید تدابیر بهتری اندیشید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس