کد خبر 886900
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶
مجید جلالی

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: ما اشتباهات فاحشی داشتیم و در حالی که بارها روی این موضوع کار کرده بودیم.

به گزارش مشرق، مجید جلالی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش با پدیده در خصوص این بازی اظهار داشت: ما اشتباهات فاحشی داشتیم و در حالی که بارها روی این موضوع کار کرده بودیم. ما نتوانستیم مقابل پدیده و موقعیت‌هایش سد ایجاد کنیم. ما در خط حمله مشکلاتی داریم و وقتی نتوانیم مقابل آنها موقعیت خلق کنیم فرصت را به حریف می‌دهیم که خطرناک ظاهر شوند.

وی در پاسخ به این سوال که از ساختار دفاعی تیمش راضی است یا خیر گفت: ما هر چه شانس به حریف دادیم ضد حملات بود و واقعا ضعیف کار کردیم. باید یکسری پارامترها داشته باشیم ولی فکر نمی‌کردم مدافعان کنار و هافبک‌های ما ضعیف کار کنند.

جلالی در خصوص داور گفت: من اصلا داوری را خوب ندیدم ولی به عنوان کسی که سالها است در فوتبال هستم می‌گویم اگر داور متوسط باشد ولی شجاعیت داشته باشد پیشرفت می‌کند اما اگر شجاعت نداشته باشد تاثیر منفی در بازی می‌گذارد. شما گل اول را ببیند که داور تیم ما را به عقب برد و با خطاهای ساده تیم من را دچار مشکل کرد. امیدوارم این داور در بازی‌های آینده موفق باشد.

سرمربی پیکان با اشاره به موفقیت پدیده گفت: این تیم خوب بود و من روز گذشته هم به خوب بودنش اشاره کردم. اگر پدیده به غیر از ضد حمله تاکتیکی دیگری داشته باشد و اگر می‌خواهد در ادامه فصل موفق باشد باید برنامه‌های دیگری هم داشته باشند. البته آنها تیم چابک و دونده‌ای هستند ولی شاید این حربه مقابل همه تیم‌ها جواب ندهد.

وی در خصوص عملکرد باتیستا گفت: او از بازیکنان خوب ما است ولی امروز هر دو گل روی اشتباهات مدافعان کناری ما رقم خورد.

جلالی در خصوص درخشش شیخ ویسی گفت: او گلری خوبی کرد و تاکید می‌کنم موقعیت‌هایی که به پدیده دادیم حاصل ضد حملات آنها بود و دلیل آن هم ضعف ما در خط هافبک و مدافعان کناری ما بود.

سرمربی پیکان در خصوص روند مسابقات گفت: بازی‌ها تا الان خوب بود ولی وقتی تیمی مقابل تیمی بزرگ می‌خواهد گل نخورد نباید محکوم شود که چرا نمی‌آید که ببازد! کیفیت بازی‌ها خیلی بهتر شده و امروز در بخشی از بازی پدیده امروز از ما خیلی بهتر بازی کرد. شاید برخی مشکلات ما به خاطر جا به جایی در نقل و انتقالات باشد، 3 سال است در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خط حمله‌ام را می‌برند و این می‌تواند برای ما مشکل ایجاد کند.نه تنها این مشکل برای من بلکه برای بقیه تیم‌ها هم ممکن است به وجود بیاد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس