کد خبر 886784
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
جاکارتا

به دلیل درگیری فیزیکی 2 شناگر در زمان تمرین بازی‌های آسیایی، کمیته ملی المپیک کره‌جنوبی تصمیم گرفت به شورای المپیک آسیا شکایت کند.

به گزارش مشرق، کره‌جنوبی امروز تصمیم گرفت که به دلیل حمله شناگر چینی به شورای المپیک آسیا شکایت کند.

کیم سئونگ جو سرپرست کاروان کره‌جنوبی در بازی‌های آسیایی 2018 اعلام کرد نمایندگان این کشور به شورای المپیک آسیا در خصوص اتفاقات رخ داده نامه‌ای خواهند نوشت و شکایت خود را مطرح می‌کنند.


وی در نشست خبری در این باره گفت: نمایندگان ما جلسه‌ای را تشکیل دادند و در این خصوص روز گذشته صحبت کردند. ما تصمیم گرفتیم به طور رسمی گزارشات این اتفاق را به شورای المپیک آسیا مطرح کرده و امروز در نامه‌ای به شورا شکایت خود را مطرح می‌کنیم.

بیشتر  بخوانید:

برنامه ورزشکاران ایران در ششمین روز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸


ورزشکار کره‌جنوبی در جریان تمرین توسط شناگر چینی مورد حمله قرار گرفت. بنابر اعلام کمیته ملی المپیک کره جنوبی، ورزشکار این کشور به صورت تصادفی با شناگر چینی در زمان تمرین در استخر برخورد کرده و بعد ورزشکار چینی به سمت ورزشکار کره جنوبی حمله می‌کند.


مربیان هر دو کشور برای جلوگیری از حاشیه بیشتر این دو ورزشکار را از هم جدا کردند. مسئولان کشور چین بعد از این اتفاق از از کره‌ای‌ها عذرخواهی کردند. با وجود این عذرخواهی، کره در نظر دارد شکایت خود را به طور رسمی اعلام کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس