کد خبر 886772
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
انتخابات الکترونیک

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از نامه به دولت برای برگزاری انتخابات سال آینده پارلمان به صورت الکترونیکی خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد جواد کولیوند رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از ارسال نامه به دولت برای برگزاری  انتخابات سال آینده مجلس به صورت الکترونیکی خبر داد و گفت: برگزاری انتخابات مجلس به صورت الکترونکی به دولت ابلاغ شده و قوه مجریه نیز این موضوع را به وزارت کشور ابلاغ کرده است.

وی با بیان اینکه نرم‌افزار و سخت‌افزار برگزاری انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و خبرگان رهبری باید به تائید شورای نگهبان برسد، ادامه داد: البته جلساتی در همین زمینه با مسئولان وزارت کشور داشته‌ایم که در آن جلسات نمایندگان شورای نگهبان نیز حضور داشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نمره نماینده مجلس به نظارت مجلس

7 وزیر برای پاسخگویی به مجلس می‌روند

نماینده کرج در مجلس با تاکید بر اینکه راجع به برگزاری الکترونیکی انتخابات هم قانون داریم و هم تجربه برگزاری انتخابات شوراها در 150 شهر به صورت الکترونیک را داریم، افزود: یقیناً باید انتخابات مجلس در سال آینده  به صورت الکترونیکی برگزار شود.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه  ممکن است انتخابات مجلس  به صورت 100 درصدی در تمام شهرها به صورت الکترونیک برگزار نشود، اظهار داشت: به دنبال این هستیم حداقل 50 درصد شهرها انتخابات‌شان به صورت الکترونیکی برگزار شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
    3 0
    سال ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ به الکترونیک احتیاج نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس