کد خبر 886454
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
مسی

سرمربی موقت آلبی‌سلسته می‌گوید که از آینده دوران بازیگری لیونل مسی در رده ملی بی‌اطلاع است و خودش هم تلاشی نکرده که نظر او را برای بازنشستگی موقت در تیم ملی تغییر دهد.

به گزارش مشرق، مسی پس از ناکامی دوباره برای کسب جام با آلبی‌سلسته و حذف زودهنگام کشورش از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه، اعلام کرد که تا مدتی نامشخص قصد ندارد به اردوی تیم ملی کشورش برگردد. حتی برکناری خورخه سامپائولی از سرمربیگری تیم ملی آرژانتین و انتصاب لیونل اسکالونی هم سبب نشد که مسی نظرش را تغییر دهد.

اسکالونی در یک کنفرانس خبری گفت: من با مسی صحبت کردم اما نمی‌خواهم درباره اتفاقاتی که ممکن است در آینده رخ دهد حرف بزنم. می‌دانیم که مسی برای ما چه ارزشی دارد اما باید دید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. او در اردوی بعدی تیم ملی نخواهد بود و اینکه در اردوهای بعدی حضور خواهد داشت یا نه را هم باید منتظر ماند و دید.

اسکالونی ادامه داد: ما به خوبی و خوشی با هم صحبت کردیم و رابطه فوق‌العاده‌ای میان ما برقرار است. در دنیا هیچ سرمربی‌ای نتواند تأثیری که مسی بر بازی تیمش می‌گذارد ببیند. برای من اما در صلاح در این بود که به مسی چیزی درباره اینکه باید بیاید یا نه، نگویم.

تیم ملی آرژانتین در بازی‌های دوستانه‌اش در ماه سپتامبر که مسی در آنها حضور نخواهد داشت به مصاف تیم‌های گواتمالا و کلمبیا می‌رود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس