کد خبر 885768
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
بالا بردن پرده کعبه با آغاز موسم حج

جانباز ۷۰ درصد گفت: پوشیدن لباس احرام و مشاهده کعبه بهترین و ناب‌ترین لحظه زندگی‌ام بود که تجربه کردم و امیدوارم قسمت همه علاقه‌مندان شود.

به گزارش مشرق، کرم‌رضا سبزعلی، جانباز ۷۰ درصد و اعزامی از بروجرد، با اشاره به این موضوع که انجام اعمال حج سهل بود، گفت: در مکه در هتل دارالخدیجه ساکن هستیم و آنقدر این سفر، عالی است که امیدواریم این سفر ناب الهی قسمت همه خواستاران شود. پیش از سفر دغدغه بسیاری داشتم اما با توکل بر خدا به راحتی توانستم اعمال را به خوبی انجام دهم. همچنین با توجه به وضعیت جسمانی‌ام، حمل و نقل و مباحث دیگر مشکلی نداشتیم و همه چیز خوب بود.

وی افزود: مدیر کاروان براساس وضعیت جانبازان انتخاب شده بود، چراکه او در این سال‌ها تجربیاتی کسب کرده است. به هرحال کاروان حج جانبازان به دلیل وضعیت جسمانی‌شان ویژه است و انصافا با کمک‌هایشان مشکلی نداریم و تا کنون همه مسائل برایمان راحت بود.

این جانباز ۷۰ درصد تصریح کرد: بیشترین دغدغه‌مان این است که از این مهلت باقی مانده نهایت بهره‌برداری و استفاده را از زیارت بیت‌الله ببریم و از این سفر بهترین‌ها نصیب‌مان شود.

وی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های کاروان حج این است که همه جانبازان در هر سطحی اعم از ۶۰ درصد، ۷۰ درصد، دور هم جمع می‌شوند و از تجربیات یکدیگر برای هم می‌گویند. بسیاری از جانبازان نخاعی در این مدت مباحثی را مطرح می‌کنند که برای دیگر جانبازان راه‌گشاست و حتی از طریق همین صحبت‌ها مشکلات دیگر جانبازان حل شده است؛ چراکه آنها راه‌حلی را در اختیار دیگران قرار می‌دهند.

سبزعلی اظهار کرد: پوشیدن لباس احرام ناب‌ترین لحظه زندگی‌ام بود و حتی روایت داریم که با چشم بسته و یا چشم به زمین دوخته وارد شویم و یک لحظه چشم‌مان به کعبه بیفتد که این لحظه بهترین لحظه‌ایست که می‌توان تصور کرد.

وی یادآور شد: ویژگی سفر حج این است که همه گناهان انسان پاک می‌شود و همچون کودکی است که تازه متولد شده است؛ بنابراین ما باید بهترین بهره‌برداری را از این سفر داشته باشیم. 

*ایکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس