کد خبر 885729
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
پوگبا

پل پوگبا اعتراف کرده او و هم تیمی هایش با ذهنیت درستی به زمین نرفتند.

به گزارش مشرق، منچستریونایتد در شبی که عملکرد بسیار ضعیفی داشت، مقابل برایتون ۳-۲ شکست خورد تا در همین هفته دوم اولین شکست فصل را بچشد و از رقبا عقب بماند. پوگبا در مورد شکست بیرون از خانه یونایتد گفت:

باختیم و شایسته بردن بازی نبودیم، ذهنیت تیم شبیه تیمی نبود که می خواهد برنده مسابقه شود، عطش حریف برای پیروزی بیشتر از ما بود. خودم را اول از همه اشاره می کنم، نگرش و ذهنیت خوبی برای این مسابقه نداشتم. اما به تلاش و حرکت مان ادامه می دهیم، این مسابقه درس بزرگی برایمان بود.

فکر می کنم در طول مسابقه اشتباهاتی داشتیم که نباید مرتکب می شدیم. بازی ۱-۰ شد، قابل حل بود ولی سپس ۲-۰ شد، اما توانستیم گل بزنیم و امیدوار بودیم به گل بعدی برسیم، اما دوباره گل خوردیم. در نیمه اول واقعاً ضربه بدی خوردیم. همیشه تلاش مان این بوده و هست که نسبت به بازی قبلی بهتر باشیم و به برتری برسیم، می دانم که می توانیم همیشه خیلی خوب بازی کنیم ولی نیاز به ذهنیت درست داریم که در این بازی فاقد آن بودیم.

پوگبا همچنین در مورد واکنش مورینیو در رختکن بعد از خوردن سه گل از برایتون گفت: باید از خود او سوال کنید، من نمی خواهم از طرف دیگران صحبت کنم. باید از خود او سوال کنید.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس