کد خبر 885554
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
وحید خشتان

ستاره این روزهای استقلال خوزستان و آقای گل فعلی لیگ برتر با اعتماد به نفس فوق العاده ای به دنبال ادامه روند خوب خود در لیگ است و آرزوهای بزرگی در فوتبال ایران دارد.

به گزارش مشرق، در طول چهار هفته ای که از رقابت های لیگ برتر سپری شده، بدون تردید پدیده مسابقات و کسی که حسابی نام خود را بر سر زبان ها انداخته، مهاجم تیم استقلال خوزستان است.

وحید خشتان، ستاره این روزهای استقلالی ها با زدن 4 گل بهترین گلزن لیگ به شمار می رود.

خشتان همچنین تنها بازیکن لیگ ایران است که موفق شده 100 درصد گل های یک تیم را به ثمر برساند. زدن یک گل به گسترش فولاد و پدیده و همچنین دبل مقابل صنعت نفت کاملا او را در کانون توجهات قرار داده است.

پرسپولیس تنها تیمی بوده که در این چهار هفته دروازه اش را مقابل وحید خشتان بسته نگه داشته است. او در گفت و گویی پیرامون شرایط خود و تیمش اظهار نظر کرد.


می توانستم 4 گل به صنعت نفت بزنم

بازی خوبی بود و ما موقعیت های بیشتری داشتیم. خودم هم حتی می توانستم 4 گل بزنم. گلر صنعت نفت توپ ها را گرفت و یکی را هم از روی خط برگرداندند. ضمن اینکه یک پنالتی در نیمه دوم بازی روی من گرفته نشد. در نیمه دوم و زمانی که بازی را 2 بر یک جلو بودیم، خطایی روی من اتفاق افتاد که داور پنالتی اعلام نکرد.

قبلا هم مهاجم بازی کرده ام

او درباره گلزنی های متوالی اش گفت: این به خاطر لطف خدا و دعای مردم است. ضمن اینکه بچه ها هم زحمت زیادی می کشند که شاید کمتر دیده شده باشد.  اگر آنها خوب نباشند که من نمی توانم گلزنی کنم. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. البته قبل از لیگ 2، در پست مهاجم هم بازی کرده بودم و به همین دلیل مقابل دروازه خیلی مشکل ندارم.


استعدادها نیاز به «داریوش یزدی» ها دارند

خشتان در خصوص اینکه از لیگ 2 به اینجا رسیده و یکباره چنین نمایشی را ارائه کرده، افزود: خیلی ها هستند که از من بهتر اند اما باید یزدی هایی باشند که بیایند و این استعدادها را رو کنند. شک نکنید من مدیون داریوش یزدی هستم.

ماجرای تعویضی که سرنوشت ساز شد

این ستاره استقلال خوزستان درباره تغییر پست خود ماجرای جالبی تعریف کرد: من در لیگ دسته دوم، دفاع راست بودم و الان هم در پست وینگر راست بازی می کنم. من در پست دفاع راست ثابت شده بودم ولی اصل قضیه جلو آمدنم به 15 دقیقه پایانی بازی نخست مقابل گسترش فولاد بر می گردد. در آن زمان ما یک گل عقب بودیم و آقای یزدی به من گفت وارد زمین شو و جلوتر بازی کن. خدا خواست و در همان دقایق من گل تساوی را زدم. همین شد که دیگر از بازی های بعدی فیکس شدم و در پست جدید به میدان رفتم.

یزدی بخواهد گلر می شوم

وینگر آبی های اهوازی درباره احتمال تغییر پست دوباره و حضور در خط حمله افزود: فعلا که حرفی در تمرینات زده نشده ولی نظر آقای یزدی مهم است. او اگر از من بخواهد درون دروازه هم بازی می کنم. البته در همین منطقه زمین راحت تر هستم. جابجایی هایی از راست به چپ هم داریم، که در مقابل صنعت نفت یک دقیقه پس از منتقل شدن به سمت چپ زمین توانستم گل دوم را بزنم.

هر توپی بیاید گل می کنم

خشتان پیرامون اینکه این تعداد گل را در موقعیت های اندکی به ثمر رسانده، گفت: همینطور است. در اروپا 10 توپ می آید و 7تا گل می شود. من می خواهم هر توپی که می گیرم را گل کنم و به دنبال آماری خوب هستم.

گفته بودم به صنعت نفت 2 تا می زنم

وینگر 26 ساله استقلال که اعتماد به نفس بالایی هم دارد، ادامه داد: در بازی بعدی مقابل سپیدرود هم انشاالله گل می زنم. البته ممکن است بازی سخت تری برایمان باشد، اما اگر تیم سپیدرود جلو بیاید، کار برای من راحت تر می شود. جالب است بدانید که قبل از بازی با صنعت نفت گفته بودم که 2 گل به این تیم می زنم.

پیروزی های ما به زودی شروع می شود

او درباره ناکامی استقلال خوزستان در کسب پیروزی گفت: انشاالله از بازی مقابل سپیدرود بردن را آغاز می کنیم. در این بازی هم خوب کار کردیم ولی یکی دو صحنه برای مدافعان سخت شد و گل دریافت کردیم.

آقای گلی می خواهم، شک نکنید!

بازیکن چهار گله استقلال خوزستان از امیدش به آینده و پایان شیرین لیگ برتر اینطور صحبت کرد: می خواهم همین روند را ادامه دهم و شک نکنید هدفم جنگ برای آقای گلی و کسب این عنوان است. دوست دارم در پایان فصل گل های زیادی زده باشم و رکورد گلزنی در لیگ را جابجا کنم.

با حضور مبعلی وضعیت خیلی بهتر می شود

خشتان پیرامون فرصت هایی که برای پیشرفت در آینده برایش ایجاد می شود، اشاره کرد: فعلا امسال استقلال خوزستان را در جدول بالاتر بیاوریم و برای آینده هم خدا بزرگ است. تیم ما خیلی خوب است و انشاالله از این بهتر هم می شویم. در مقابل پدیده حقمان باخت نبود و در بازی این هفته مقابل صنعت نفت هم شایسته برد بودیم. ضمن اینکه پرسپولیس را هم اذیت کردیم و موقعیتی به آنها ندادیم. در ادامه فصل وضعیت ما بهتر می شود. برخی بازیکنان از نظر بدنی هنوز در فرم ایده آل نیستند. مثلا آقا ایمان (مبعلی) تازه به ما اضافه شده و زمانی که به شرایط خوب بدنی برسد، خیلی وضعیت ما بهتر می شود.

باید در بین 10 تیم اول لیگ فصل را تمام کنیم

او درباره کار با داریوش یزدی گفت: آقای یزدی مربی بادانش و پاکی است و جز این نمی توان درباره او گفت. امیدوارم امسال بتوانم جواب زحمات و اعتماد ایشان را بدهم. ما باید دست به دست هم بدهیم تا استقلال را در بین 10 تیم اول جدول در پایان فصل نگه داریم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    0 0
    چه غروری .... ارزو بر جوانان عیب نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس