رضا اطری

نماینده وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا در اولین دیدارش مقابل نماینده نپال به برتری رسید.

به گزارش مشرق، رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا از صبح امروز (یکشنبه) آغاز شد و نمایندگان کشورمان در ۵ وزن اول به مصاف حریفان خود رفتند که رضا اطری نماینده وزن 57 کیلوگرم کشورمان در نخستین دیدارش مقابل حریف نپالی به برتری رسید.

در وزن 57 کیلوگرم که 18 نفر حضور دارند رضا اطری بعد از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر نماینده نپال را شکست داد. وی در دور سوم با محمودجان شاوکاتوف، دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان کشتی خواهد گرفت.

در گروه اطری ساندیپ تومار، قهرمان آسیا از هند، بخبایار اردنبات، دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از مغولستان و کیم سئونگ گئون از کره جنوبی حضور دارند.

پیش از این در وزن 65 کیلوگرم مهران نصیری در دور نخست به مصاف یرلان بک کاتای، دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی از چین رفت که در نهایت با نمایشی ضعیف و دور از انتظار با نتیجه 8 بر 7 شکست خورد. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا شانس کسب مدال برنز را پیدا کند.

در وزن 74 کیلوگرم نیز که 21 نفر حضور دارند مصطفی حسین‌خانی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر کشتی‌گیری از بنگلادش را شکست داد. وی در دور بعد با نماینده ترکمنستان کشتی می‌گیرد.

در گروه حسین‌خانی بکزاد عبدالرحمن اف، دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیان از ازبکستان، آدام باتیروف قهرمان آسیا از بحرین، یوهی فوجینامی، دارنده مدال برنز جهان از ژاپن و مانداراخان گانزوریک، دارنده مدال برنز جهان و نقره آسیا از مغولستان حضور دارند.

نتایج قرعه کشی سایر نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 86 کیلوگرم که 19 نفر حضور دارند حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با حریفی از اندونزی کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده دیدار کشتی‌گیران کامبوج و هند می‌رود.

در وزن 97 کیلوگرم علیرضا کریمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف تاکشی یاماگوچی از ژاپن می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده دیدار ماسام خاطری از هند و برنده کشتی میان یانگ چائو کیانگ از چین و ماگومد ابراگیم‌اف، دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان آسیا از کشور ازبکستان کشتی می‌گیرد. در این وزن 13 نفر حضور دارند.

در وزن 125 کیلوگرم که 13 نفر شرکت کرده‌اند، پرویز هادی در دور نخست با سومیت از هند کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر، در دور دوم به مصاف برنده نوبویوشی آراکیدا از ژاپن و اولگ بولتین از قزاقستان می‌رود. داوید مودزماناشویلی دارنده مدال نقره المپیک، برنز جهان و قهرمان آسیا از ازبکستان، و زولبو ناتساگسورن، دارنده مدال نقره آسیا از مغولستان در گروه هادی قرار دارند.

مسابقات اوزان 57، 65، 74، 86 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد روز 28 مرداد و رقابت‌های وزن 125 کیلوگرم روز 29 مردادماه برگزار می‌شود. مراسم وزن کشی این مسابقات ساعت 9 تا 10:30 صبح به وقت محلی در روز مسابقات انجام می‌شود.

این مسابقات از ساعت 13 تا 17 و 19 تا 21 به وقت محلی در سالن مرکزی جاکارتا بر روی 2 تشک برگزار خواهد شد.

اختلاف ساعت تهران با جاکارتا 2 ساعت و 30 دقیقه است به طوری که ساعت 13 به وقت جاکارتا 10:30 به وقت تهران است.

امسال رقابت‌های کشتی بازی‌های آسیایی نسبت به دوره گذشته در هر رشته آزاد و فرنگی در یک وزن کمتر و در شش وزن المپیکی برگزار می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس