کد خبر 885451
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
رضا گل محمدی

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت:‌ تیم ریشه‌دار تهرانی که جوانان بااستعدادی را به فوتبال معرفی کرد به علت سهل‌انگاری مسئولین وزارت نفت به لیگ دسته سوم سقوط کرد.

به گزارش مشرق، رضا گل‌محمدی در گفت‌وگو با برنامه ورزشی رادیو تهران در خصوص اینکه تیم نفت به لیگ دسته سوم سقوط کرد، اظهار داشت: بله، متأسفانه تیم نفت به علت سهل‌انگاری مسئولان وزارت نفت به لیگ دسته سوم سقوط کرد. تیم ریشه‌دار تهرانی که جوانان با استعدادی را به فوتبال معرفی کرد بعد از دو هفته نتوانست در لیگ دسته اول حاضر شود و با توجه به قانون سازمان لیگ به دسته پایین‌تر سقوط کرد. اصلاً نفت وجود خارجی نداشت که بخواهد سقوط کند یا در بازی‌ها حاضر شود.مسئولان وزارت نفت فقط در زمانی خودشان را مسئول می‌دانستند که تیم شرایط خوبی داشت و در مطبوعات و رسانه‌ها بودند اما متأسفانه الان هیچ خبری از آنها نیست، با وجود پیگیری‌های انجام شده اما باز هم اتفاقی نیفتاد.

وی در ادامه تأکید کرد: صددرصد مقصر مجمع واگذاری و هیأت مدیره وزارت نفت است که مسئولیت این تیم را داشتند برای مثال وقتی مالک یک ماشین فرد خاصی باشد و ماشین آن آتش بگیرد، نمی‌تواند مقصر را فرد دیگری بداند. برای تیم نفت خیلی پیگیری کردم حتی از مسئولان وزارت ورزش خواهش کردم همچنین مشورتی با سازمان لیگ و نمایندگان مجلس داشتم تا هر چه زودتر این موضوع برطرف شود. قرار بود آقای فردوسی مالکیت باشگاه را بر عهده بگیرد به دنبال این بود تا حتی بدهی‌های زمان خود باشگاه را بپردازد تا تیم  به او واگذار شود اما در نهایت آن مجمع واگذاری امضاء نهایی را ندادند و تیم واگذار نشد.

گل‌محمدی در ادامه گفت: به نظرم بی‌تفاوتی بین 5 عضو مجمع واگذاری خیلی زیاد بود آقایان به مسئله نفت بی‌تفاوت بودند حتی زمانی که من پیگیر شدم  متوجه شدم رئیس اعضاء امضاء نهایی را نکرد و گفته بود ارتباطی به من ندارد. مسئولان نفت باید پاسخگو باشند نمی‌توانند به این مسئله بی‌تفاوت باشند، درست است که تیم به دسته پایین‌تر سقوط کرده اما از سال 90، طلبکاران زیادی دارند از قبیل سرمربی، بازیکن، آژانس هواپیمایی، هتل، نیروی انتظامی و ورزشگاه‌هایی که در آن بازی کردند.این پاسخ ندادن‌ها به نفع آنها نیست و فکر نکنند که می توانند این موضوع را به فرد دیگری محول کنند.مطمئناً با توجه به قوانینی که وجود دارد پیگیر این موضوع خواهیم بود تا طلبکاران تیم نفت به حقشان برسند.

وی در ادامه گفت: زمانی که تیم زیر نظر افراد دولتی قرار بگیرد همین است هیچ عِرق و تعصبی به تیم ندارند و باعث می‌شود تیم رها شود اما کسی که تیم‌داری خصوصی انجام می‌دهد با عشق و علاقه زحمت می‌کشد تا تیم منحل نشود و شرایط خوبی داشته باشد.مطمئن باشید اگر تیم هیچ بدهی نداشت و به ما می‌گفتند که تیم‌داری کنید این کار را انجام می‌دادیم اما هیچ پیشنهادی ندادند.

گل محمدی در پایان گفت:مگر می‌شود فردی مالکیت تیمی که  30 میلیارد بدهی دارد و به دسته پایین‌تر سقوط کرده را به عهده بگیرد؟ ارزش این باشگاه 3 میلیارد تومان هم نمی‌شود. جالب اینجاست که 30 میلیارد بدهی دارد،‌آقایان تأکید کردند که هر فردی می‌آید باید 30 میلیارد تومان بدهی را بپردازد. متأسفانه با بی‌کفایتی مسئولان وزارت نفت سقوط کرد، مطمئناً اگر به ما پیشنهادی می‌دادند برای تیم‌داری و بدهی وجود نداشت این کار را انجام می‌دادیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس