نفت تهران

باشگاه نفت تهران که یک باشگاه ریشه‌دار و قدیمی در تهران است این روزها وضعیت خوبی ندارد.

به گزارش مشرق، نفتی‌ها که فصل گذشته با بحران مدیریتی رو به رو بودند و در نهایت هم از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کردند، هنوز وضعیتشان برای حضور در لیگ دسته اول مشخص نشده است. این باشگاه علاوه بر اینکه وضعیت مشخصی ندارد این روزها مانند اکثر باشگاه‌های ایرانی طلبکاران زیادی هم دارد که این طلبکاران نمی‌دانند باید طلبشان را از کجا بگیرند.

 

باشگاه نفت تهران یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های فوتبال ایران محسوب می‌شود که متاسفانه اکنون در وضعیت نابسامانی قرار گرفته است. این تیم در این فصل به لیگ دسته اول سقوط کرد اما متاسفانه وضعیت مالکیتی این باشگاه مشخص نیست. نفتی‌ها هنوز برای شرکت در رقابت‌های لیگ دسته یک اعلام آمادگی نکرده‌اند و این احتمال وجود دارد که آن‌ها بعد از سقوط از لیگ برتر حتی در لیگ دسته یک هم شرکت نکنند.

در مورد مشکلات عجیب و غریب تیم نفت تهران با "ناصر فریادشیران" که سال‌ها در ابن باشگاه کار کرده و به وضعیت این روزها باشگاه نفت آشنایی دارد، صحبت کرده ایم. "فریاد شیران" که تلاش‌های زیادی کرده تا بتواند مشکلات نفت را با کمک مسوولان حل کند تا این تیم بتواند در لیگ دسته یک شرکت کند، به ما می‌گوید: «از لحظه‌ای که تیم نفت سقوط کرد، اسم نفت از جغرافیای فوتبال دنیا حذف شد. مالک اصلی باشگاه نفت، شرکت ملی نفت ایران است. از باشگاه نفت فقط اسم آن باقی مانده و استادیوم استانداردی که در تهرانسر وجود دارد. حاصل تلاش بخش زیادی از آدم‌های فوتبالی در تهران را به راحتی نابود کردند. عدم واگذاری نفت به بخش خصوصی، این تیم را به این روز انداخته است. من رایزنی‌های خوبی با آقای مقیمی استاندار محترم تهران و برخی از نمایندگان مجلس شهر تهران کرده‌ام و امیدوارم این دوستان کمک کنند تا دوباره نفت تهران احیا شود».

فریاد شیران در این روزها در حال رایزنی با افراد مسوول برای احیای نفت تهران است. او معتقد است مسوولان استان تهران و نمایندگان تهران در مجلس هم باید در حفظ باشگاه بازیکن ساز و قدیمی نفت تهران کمک کنند.

نفت تهران تنها چند روز فرصت دارد تا با روشن شدن وضعیت مالکیتی‌اش در لیگ دسته اول شرکت کند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس