کد خبر 885415
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
روز اول بازی های آسیایی

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: با ورزشکاران و سرپرستان تیم‌ها صحبت کردم، امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

به گزارش مشرق، سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه بازید از رقابت های شمشیربازان ایران از کسب میزبانی چین برای بازی های ساحلی ٢٠٢٠ و بازی های آسیایی ٢٠٢٢ خبر داد و گفت: این میزبانی امروز در اجلاس مجمع عمومی شورای المپیک به چین سپرده شد.

صالحی امیری گفت: این اجلاس یک روزه اکنون در حاشیه نخستین روز رسمی بازی های آسیایی ٢٠١٨ اندونزی با حضور نمایندگان کشورهای عضو در حال برگزاری و قرار است در حاشیه این نشست با همتایان خود برای افزایش سطح تعاملات همکاری های ورزشی و کسب کرسی های ایران دیدار و گفت و گو کنم.

رئیس کمیته ملی المپیک درباره میزبانی اندونزی، اظهار داشت: میزبانی اندونزی را به فال نیک می گیریم مردمان اندونزی خونگرم و وفادار به ارزش های اسلامی هستند. این میزبانی به عنوان یک کشور اسلامی یک امتیاز و فرصت برای توسعه روابط مسلمان و جهان اسلام بشمار می رود و شایسته نیست کشورهایی نظیر چین کره جنوبی و ژاپن همواره میزبانی این رویداد ها در اختیار بگیرند. وضعیت عمومی میزبان متوسط ارزیابی می شود اما باید تلاش کرد تا برخی مشکلات برطرف شود.

وی به بازدید از دهکده ورزشکاران در بدو ورودش به جاکارتا اشاره کرد و افزود: با ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تیم ها گفت و گو کردم که آنها نیز تمام توان و ظرفیت خود را بکار گرفتند و با غیرت و غرور ایرانی برای کسب بهترین نتیجه وارد این آوردگاه مهم شدند. انشالله نتایج خوبی کسب خواهند کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    1 0
    این همون شخصی نیست که روز انتخابات به میلیون ها نفر گفت طرفدار جزمی گری و توهین و خشونت؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس