کاروان ورزشی ایران

مراسم افتتاحیه بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ درحالی روز گذشته در جاکارتا برگزار شد که بر خلاف پیش‌بینی‌ها سورپرایز بزرگی در این مراسم اتفاق افتاد.

به گزارش مشرق، مراسم افتتاحیه بازی‌های آسیایی 2018 درحالی روز گذشته در ورزشگاه «گلورا گومگ کارنو» در شهر جاکارتا، پایتخت اندونزی برگزار شد که بر خلاف پیش‌بینی‌ها سورپرایز بزرگی در این مراسم اتفاق افتاد.

پیش از این همه گمان می‌کردند که با توجه به میزبانی گذشته‌ اندونزی در مسابقات ورزشی و با درنظر گرفتن بی‌نظمی‌هایی که در این چند روزه در جاکارتا روی داده بود، همه شاهد یک افتتاحیه ضعیف خواهیم بود. ولی وقتی که افتتاحیه مسابقات شروع شد، همه از عملکرد اندونزیایی غافلگیر شدند.

از کلیپ رئیس‌جمهور این کشور که با موتور وارد ورزشگاه شد و به جایگاه مسئولان رفت تا برگزاری مراسم، آن قدر عالی بود که به گفته بسیاری از کارشناسان، یکی از فوق‌العاده ترین مراسم افتتاحیه چند دوره اخیر بازی‌های آسیایی و حتی المپیک بود.

نظم فوق‌العاده‌ای که در اجرای مراسم وجود داشت و حمایت همه جانبه تماشاگرانی که از ساعت‌ها قبل به ورزشگاه آمده بودند، همه حاکی از این بود که این کشور عزم خود را جزم کرده تا یکی از بهترین مراسم افتتاحیه مسابقات را برگزار کند.

مراسم افتتاحیه این بازی‌ها به قدری در حد عالی برگزار شده بود که همه بی‌نظمی‌های چند روز اخیر برای برگزاری مسابقات را فراموش کردند.

مراسم آتش‌بازی فوق‌العاده، اجرای هماهنگ و همزمان و برنامه‌ریزی مناسب موجب شد که به میزبانی اندونزی امیدوار باشیم. مسابقات به صورت رسمی از امروز آغاز می‌شود و با برگزاری افتتاحیه فوق‌العاده، امیدواریم که بازی‌ها به نحو احسن برگزار شود.

ورزشکاران کشورمان نیز از امروز به مصاف حریفان خود می‌روند و امیدواریم که در روز نخست بازی‌ها کاروان ایران بتواند عملکرد درخشانی داشته باشد و با مدال‌های رنگارنگ دل مردم را شاد کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فا IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    5 4
    لباس کاروان خیلی زیباست به امید موفقیت ایرانیان
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    2 0
    لباس کاروان ایران بی اندازه شرم آور بود !( از طرح گل که حتی روی البسه آقایان وجود داشت و کاروان ورزشی کشورمون رو خیلی شبیه کاروانهای آفریقایی کرده، تا برش و دوخت ناشیانه ای که اندام و ظاهر قهرمانان کشورمون رو زشت و ناهنجار و شبیه کاروان مستضعفین جهان ترسیم کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس