کد خبر 885384
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
انصاری فرد و حاج صفی

سایت رادیو ورزش یونان از خداحافظی ملی‌پوش ایرانی با بازیکنان المپیاکوس خبر داد.

به گزارش مشرق، سایت اسپورت اف‌ام یونان امروز (یکشنبه) در صدر اخبار صفحه مربوط به تیم فوتبال المپیاکوس یونان در مطلبی با عنوان «ترک قرضی احسان حاج‌صفی» نوشت: انتظار می‌رود که این ملی‌پوش ایرانی به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود و اطمینان پیدا کرده باید با همبازیانش در المپیاکوس خداحافظی کند.

در ادامه خبر رسانه یونانی آمده است: از روز گذشته بحث‌هایی درباره انتقال احسان حاج‌صفی مطرح شد و باشگاه المپیاکوس پیشنهادهایی نیز برای این ملی‌پوش ایرانی دریافت کرده است اما نام آنها فاش نشد. انتظار می‌رود احسان حاج‌صفی به تیم سابقش در سوپر لیگ یونان یعنی پانیونیوس بازگردد.

پدرو مارتینس، سرمربی پرتغالی تیم المپیاکوس به دلیل داشتن 2 بازیکن خوب در جناح چپ دفاعی خواهان فروش قطعی یا انتقال قرضی احسان حاج‌صفی شده بود.

همچنین سایت «gavros» یونان خبر داد که بعد از انتقال حسن به المپیاکوس خارجی های این تیم به عدد 7 رسیده است و این عدد باید 4 باشد. در نتیجه دو بازیکن ایرانی المپیاکوس یعنی کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی گزینه اول ترک تیم هستند.

حاج صفی پیشنهادی از باشگاه های دیگر یونان دارد و انصاری فرد نیز پیشنهادهای خوبی از باشگاه های ترکیه ای و آلمان دارد و المپیاکو می خواهد او را به مبلغ 10 میلیون یورو بفروشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس